לפני חודש היו עיני העולם כולו נשואות לפירנצה, לראות איזו שמלה כעורה ובומבסטית תלבש קים קרדשיאן, האישה שטוב טעם רחוק ממנה אלפי שנות אור. אלא שהקרדשיאנית הדהימה את כולם כשבחרה שמלה סולידית להפליא של ג'יבנשי, ונשארה מחוץ לרשימת "שמלות הכלה המופרכות ביותר בעולם" שלנו.

המומיה

אלא אם הכלה שבתמונה נישאת לאינדיאנה ג'ונס, אין הסבר לשמלה הזו. הפנים העטופים, המסכות שמעטרות את החצאית מלמטה – מדובר בשמלה מהסיוטים, ויש לקוות שהיא נשארה על מסלול התצוגה ולא נלבשה באף חתונה אמיתית.

שמלות הכלה הכי הזויות
לקוראותינו באיראן

הגשומה

לא נעים לתכנן קבלת פנים בחוץ, ולקבל גשם היסטרי ביום החתונה. עוד פחות נעים? ללבוש שמלה שעשויה ממטריות. מצד שני, זה יכול להיות יופי של גימיק לחלק לאורחים בסוף המסיבה.

שמלות הכלה הכי הזויות
שנינו יחד תחת מטריה אחת

ההריונית

נכון, לא בושה להתחתן בהריון. אנחנו לא בימי הביניים, ורוב הכלות לא באמת בתולות ביום חופתן. מצד שני, שמלה שלא רק מדגישה את הבטן, אלא פשוט חושפת אותה לעיני כל? לא לעניין.

שמלות הכלה הכי הזויות
נינה, תשקלי?

הפטריוטית

נחמד לאהוב את המדינה שלך, ואם בחרת להתחתן בסמוך ליום העצמאות, אפשר אפילו לקבל בהבנה איזה אלמנט קטן של צבעי הדגל בשמלה. אבל ללבוש את דגל הלאום? נחמד מעט פחות.

שמלות הכלה הכי הזויות
בכחול ולבן זה דווקא היה נראה מצוין

הכדורית

פררו רושה? פחזניות? לא משנה ממה השמלה הזו מורכבת, אין ספק שמדובר כאן בהגזמה.

שמלות הכלה הכי הזויות
שמלה אכילה

החופתית

למעשה, ממש לא מדובר כאן בשמלה אקסטרווגנטית או מוגזמת. הכלה החסודה והחסכנית הזו פשוט החליטה לחסוך על חופה, ושילבה אותה בשמלה שלה. איפה החתן אתם שואלים? בהתחשב ברדיוס של השמלה, יש מצב שהוא יקדש את הגברת דרך הסקייפ.

שמלות הכלה הכי הזויות
ארבעת מחזיקי החופה הם החברים הכי טובים ובן הדוד האהוב

התמנונית

חתונות קונספט זה ה-דבר. עם שמלה כזו אפשר להתחתן על יאכטה, ולשחזר במדויק את הסצנה מבת הים הקטנה שבה הכלה הופכת למכשפה תמנונית ומרושעת.

שמלות הכלה הכי הזויות
אריאל! בת הים! מה שלומך, קטנטונת?

כלה להשגה

משהו גורם לנו לחשוד בטוהר אהבתם של בני הזוג הללו. אולי הפרש הגילים הדו ספרתי (שלא לומר: חזקתי), אולי העובדה שהכלה לובשת חוטיני ומדבקות פטמות? אה, לא, זה בטח הזר. מוגזם לגמרי.

שמלות הכלה הכי הזויות
אין לנו שום דבר מבודח להגיד על זה

המוגזמת

נסיכה ליום אחד? להגשים את כל הפנטזיות? טוב ויפה, אבל הכלה הזו נסחפה לחלוטין, סתמה חצי רחוב עם השובל של השמלה שלה ואף סינג'רה עשרות אנשים לאחוז בו.

שמלות הכלה הכי הזויות
נסיכה ליום אחד

המוארת

צנועה, הכלה הזו. נחבאת אל הכלים. הנה, היא אפילו התביישה להצטלם בשמלת הכלולות שלה, ושיגרה אל המשימה בובת מנקין. לפחות יש סיכוי שהיא הצליחה לשדך בין מעצב/ת השמלה למעצב/ת התאורה. מצווה.

שמלות הכלה הכי הזויות
כשאת נכנסת לחדר, את ממלאת אותו באור