כל מה שהלנה מנקה רצתה היה ללבוש את שמלת הכלה המושלמת ביום חתונתה. אבל מה לעשות שהיו פשוט כל כך הרבה שמלות מושלמות? הכלה הנרגשת החליטה שהיא לא מתפשרת, ורכשה לעצמה לא פחות מ-18 שמלות כלה במחיר של 20 אלף פאונד, שהם בסך הכל 130 אלף שקל - פחות או יותר מה שאמורה לעלות חתונה מכובדת בימינו. בסופו של דבר מנקה הבינה שכל הסיפור הזה הרחיק לכת, ועליה לדעת לוותר בחיים: ביום החתונה היא החליפה רק תשע שמלות מתוך ה-18 שנרכשו. פשרנית, אתם יודעים.

אין תמונה
חשבה שזאת השמלה המושלמת, עד שמצאה עוד 17. הלנה מנקה

"כל שמלה שמדדתי הייתי חייבת לקנות"

"בכל פעם שמדדתי שמלה בחנות, הבנתי שאני פשוט חייבת אותה בארון שלי", אמרה מנקה בת ה-24. "אבל ברגע שהגעתי הביתה והשוויתי את הרכישה החדשה לכל שאר השמלות, כבר התקשיתי לבחור מי הכי יפה מבין כולן. בסופו של דבר, ידעתי ש-18 שמלות זה באמת יותר מדי, ושלא יהיה לי זמן ללבוש את כולן, אז החלטתי לבחור רק תשע, אחת לכל שלב באירוע".

מה היא עשתה עם כל השמלות ביום למחרת? ובכן, אחת מהן היא הצליחה להשיב לחנות, מה שגבה ממנה מחיר של השכרה בלבד. כל השמונה הנותרות עברו התאמה אישית ולכן היא לא יכלה להשיבן. חמש מתוכן מכרה ב-ebay, במחירים נמוכים כמובן, ושלוש מהן היא מסרה לצדקה. עם זאת, ניכר כי על אף ההתנהלות הפזרנית והמטופשת, הכלה דווקא מודעת לעצמה. ביום החתונה, העידה על עצמה ליד שבע השושבינות וארבע ילדות הפרחים שלצידה, שהיא תינוקת מפונקת. משום מה, לא נראה לנו שמדובר בטיעון שעמוד לה מול מנהל הבנק.

אין תמונה
מי המלכה, מי? מנקה והשושבינות

ותודה לאמא ואבא ששילמו עליי עד היום

אבל כנראה שמנקה בכלל לא תצטרך ליילל. זוג הוריה הבנקאים הם אלו שמימנו את הקרנבל הראוותני. וכזוג הורים לבחורה שמשיגה הכל בהינף יד וחיוך של האש פאפי, אלה סירבו לשתף אותה בשיקולים כלכליים, אבל הסכימו לגלות שרק על השמפניה הם פיזרו כ-60,000 שקל. ככה זה – לפנק, לפנק, לפנק.

אין תמונה
ממי, אל תשאל איזו שמלה מצאתי לחידוש נדרים בקיץ הקרוב?
אין תמונה
לוותר על שמלה כזאת? נראה לכם. מנקה בשמלה מספר 6



ומה לגבי החתן? ובכן, אם דאגנו לו לרגע, הרי שהוסרה אבן גדולה מליבנו. הוא, כך נראה, ידע לאיזו משפחה להיכנס. "אני יודע שאנשים רבים חושבים שהלנה היא קצת מטורללת סביב בגדים, אבל אני מאוד אוהב את העובדה שהיא כזאת מיוחדת. היא פשוט נראתה מהמם בכל אחת מהשמלות", אמר פול בן ה-25. אחרי שקיבלה יופי של גושפנקא מהבעל הטרי, טרחה הלנה כבר ליידע כי בקיץ הבא השניים מתכננים לחדש נדרים. אל תדאגו, זה לא כי היא בחורה רומנטית במיוחד, זה פשוט כי יש עוד שמונה שמלות שהיא צריכה לנצל.

>> לא פחות שפוי: שמלת כלה ששוקלת 120 קילו וכוללת פירוטכניקה מסוכנת