למלני ואוריאל יצחק לא היה עדיין תאריך לחתונה, אלא שאז הודיעו הרופאים של אמא של מלני, שחולה במחלה קשה מזה יותר משנה, שאם בני הזוג רוצים שהאם תשתתף בחתונה - כדאי להם למהר. בעזרת חברים טובים והצוות הרפואי של איכילוב הם ארגנו את החתונה הכי מרגשת שיש תוך 24 שעות.

"זה היה נורא מהר", מספרת מלני, "היא חלתה לפני שנה וחצי והבריאה, ואז לפני חודשיים המצב שלה התדרדר מאוד והרופאים אמרו שיש לה כמה ימים. אמא שלי אמרה לרופא שלה שהבקשה האחרונה שלה זה להיות בחתונה של הבת שלה. כשהוא אמר לי את זה היה לי ברור שאני אעשה הכל כדי שהיא תהיה שם".

"התקשרו אליי לבוא מהר לבית החולים, הגעתי ומלני כבר הייתה שם", אומר אוריאל. "בשש בערב שלחתי הודעה לחברה שלי ואמרתי לה שאנחנו מתחתנים מחר וצריך לארגן הכל", מתארת מלני, "כבר היה לנו מקום בבוקר ללכת לקחת את השמלה, וחברה שלי השיגה מאפרת. כלם נרתמו והכל תקתק".  

האמא חלתה - בני הזוג התחתנו בבית החולים (צילום: מידן מור אלון, קשת12)
"החזקתי לה את היד כל החופה" | צילום: מידן מור אלון, קשת12

הצוות הרפואי כולו גם הוא נרתם, לדברי הזוג, לארגן את האירוע. "הם היו מדהימים", מספרת מלני, "ד"ר רסקוב, הרופא שמטפל באמא שלי, צעד איתנו יד ביד ונתן אישור להוציא אותה מהמחלקה. ג'ני, העובדת הסוציאלית של בית החולים, עשתה כל מה שצריך כדי לקבל אישור לעשות את זה בפחות מ-24 שעות. כל הצוות, האחיות, הרופאים – כולם היו נפלאים".

במקביל ארגנו בני הזוג עם בני המשפחה של האמא שגרים בברזיל מפגש זום, כך שכולם השתתפו באירוע. "כל האנשים הכי קרובים אלינו היו איתנו ואני חושבת שזה היה רגע מדהים עבורה. כל החופה החזקתי לה את היד. ראיתי בעיניים שלה שזה הדבר שהיא הכי-הכי רצתה".