חמישתן נישאו רק השנה, ולכל אחת מהן טבעת נישואים אחרת על האצבע. בחרנו את חמש הסלביות הכי נשואות-טריות של 2011, הצצנו להן לטבעות וביקשנו ממעצבת התכשיטים קרן וולף שתיתן לנו את חוות דעתה על כל אחת מהבחירות.

"מדהים לראות איך כל אחת מהן בחרה בטבעת שונה, שמשקפת את הטעם שלה ומתאימה לה באופן אישי", פותחת וולף. מי בחרה בסטנדרט ומי הפתיעה, מי הלכה נגד הזרם ומי הולכת עם טבעת לא נוחה?

טבעת הנישואין של חן שילוני (צילום: דוד מתת)
מחוספסת, גדולה ולא נוחה - הטבעת של שילוני | צילום: דוד מתת

הטבעת של חן שילוני

בטבעת זו: טבעת נישואים מעוצבת מזהב צהוב בטקסטורה מחוספסת.
מאיפה לך: דניאל מתת.
כמה עלתה:
2,400 שקלים.
שילוני בחרה בטבעת לא סטנדרטית, שמתאימה לנשים שאוהבות טבעות גדולות. "זו טבעת נישואין "שיבה", מאסיבית מאוד", אומרת וולף. "היא לא טבעת נוחה במיוחד ובוחרות בה בנות שלא רוצות את הטבעת על האצבע שלהן כל הזמן. הטקסטורה המחוספסת מקנה לטבעת מראה גולמי, שבטי ולא מעובד".

טבעת הנישואין של רוני דואני (צילום: דוד מתת)
לא כבולה סנטימנטלית לרעיון הטבעת החלקה. דואני | צילום: דוד מתת

הטבעת של רוני דואני

בטבעת זו: טבעת חלקה ועדינה מזהב לבן, שאחרי החתונה שובצו בה יהלומים.
מאיפה לך: דניאל מתת.
כמה עלתה: הטבעת החלקה 350 שקלים, השיבוץ בתוספת של 1,200 שקלים.
בצעד מפתיע נישאה דואני בטבעת פשוטה ולא מתחכמת, ולאחר החתונה שבצה אותה ביהלומים קטנים. "היא שחררה את הרעיון הסימבולי של טבעת נישואים חלקה, וזאת באמת אפשרות מעניינת", מודה וולף. "יכול להיות מדליק להוסיף שיבוצים לטבעת לאחר האירוע, ולשנות אותה לטבעת שהיא יותר מתוכשטת. זה יכול להתאים לאישה שאין לה סנטימנטליות לטבעת הנישואים החלקה המקובלת".

אין תמונה
רוצה שיראו רק את טבעת הנישואים. טלמון

הטבעת של טל טלמון

בטבעת זו: טבעת בעבודת יד, עשויה זהב צהוב 18 קרט. פני הטבעת בטקסטורת מט ובחלקה הפנימי גימור מבריק. חותמת הלוגו של פדני טבועה בטבעת מבחוץ.
מאיפה לך: פדני.
כמה עלתה: 3,220 שקלים.
"הטבעת של טל היא טבעת עם נוכחות, טבעת זהב מאסיבית שמתאימה לבחורה שרוצה על היד שלה רק את טבעת הנישואים", אומרת וולף ומציינת שהיא מוצאת את הטבעת מתאימה מאוד לטלמון. "זו טבעת יוניסקס שמתאימה גם לגבר וגם לאישה, כך ששני בני הזוג יכולים לענוד את אותה טבעת. אני, באופן אישי, אוהבת שהלוגו של המעצב או המותג נמצא בפנים הטבעת ושלא רואים אותו".

טבעת הנישואין של קארין מגריזו (צילום: לירן תכשיטים)
מתאים לבחורה שאוהבת גלאם. מגריזו | צילום: לירן תכשיטים

הטבעת של קארין מגריזו

בטבעת זו: טבעת מזהב לבן במראה משובץ.
מאיפה לך: לירן תכשיטים, קניון ארנה.
כמה עלתה: 2,250 שקלים.
לטענתה של וולף, הטבעת של מגריזו תתאים ל-80% מהנשים. "זו טבעת שנעשתה בטכניקה של חיתוך יהלומים, מה שגורם לזהב להראות מבריק וכאילו משובץ", היא מסבירה. "המראה המתקבל הוא מאוד גלאם, והוא מתאים לבחורה שאוהבת זוהר ושמרבה לענוד תכשיטים בזהב לבן ועם יהלומים".

טבעת הנישואין של רותם סלע (צילום: דייב שוורץ)
לא תמאס עליה לעולם. סלע | צילום: דייב שוורץ

הטבעת של רותם סלע

בטבעת זו: טבעת דקה מזהב אדום 18 קרט.
מאיפה לך: דייב שוורץ תכשיטים.
כמה עלתה: 900 שקלים.
וולף עיצבה את טבעת האירוסין של סלע, ולכן היא נוטה לאהוב גם את בחירתה בטבעת הנישואים: "היא טבעת מינימליסטית שלא מגבילה אותך, ואפשר לשלב אותה עם כל טבעת שנמצאת לידה", היא אומרת. "הבחירה של רותם בטבעת נישואים שלא מתחרה בטבעת האירוסין היא מדויקת, ומתאימה לבחורה שלא רוצה שכל תשומת הלב תהיה רק על טבעת אחת. זו טבעת קלאסית שמתאימה לאצבעות דקות וארוכות, ולרותם לא יימאס ממנה מהר".

>> טבעות הנישואים הכי הזויות בעולם