קרן בכר וליאור מרקוז היו אמורים להתחתן ב-15 באוקטובר, אבל לקיים אירוע בנוכחות עשרים משתתפים בלבד לא הייתה אופציה מבחינתם, והחתונה נדחתה. "לא היינו בטוחים אם יהיה או לא יהיה, דחינו, הבנו שבתאריך זה לא יהיה ומאוד התבאסנו", סיפר הבוקר ליאור לפאולה וליאון, "פניתי לחברה טובה של קרן ואמרתי לה 'תקשיבי, חייבים לעשות משהו ב-15 לאוקטובר, זה לא יכול לעבור כמו עוד יום'. היא אמרה 'אני דואגת לזה, פרטים בהמשך'".

ליאור הניח שהחברה תארגן איזה פיקניק לחבר'ה בים, אבל יום לפני תאריך החתונה המקורי החברה הודיעה לו להגיע עם קרן למחרת בשעת השקיעה לים, לבושים לבן. "אמרתי סבבה, לא ידעתי מה מצפה לי", הודה ליאור. הוא ביקש מקרן לסמל את יום החתונה שלהם בלבישת לבן, וקבע איתה לצפות בשקיעה אחר הצהריים. כשהגיעו לשם, חיכו להם כל החברים סביב חופה וערכו להם חתונה סמלית.

"התקדמנו לכיוון השקיעה וליאור היה מוזר ושקוף", סיפרה קרן, "ואז כשהתקרבנו קלטתי את המוטות עם הבד הלבן והתחלתי לזהות את כל החברים שלנו, וברקע התנגן 'נשבע' של חיים משה. כמעט התעלפתי. ממש התרגשתי, לא ציפיתי לזה. זו מחווה מדהימה ולא מובנת מאליה בכלל. זה לא ביטל את הרצון שלנו לעשות חתונה, כי לא כולם היו שם, הרבה אנשים והמשפחות שלנו שנשמח שיהיו. זה רק גרם לנו להיות באופוריה מטורפת".

צפו בראיון המלא מתוך פאולה וליאון