אחרי סיבוב שמלות לא קצר, הגיעה אליקס גנטר אל הנחלה כאשר מצאה את שמלת חלומותיה בסלון הכלות  "Here Comes The Bride" שבניו ג'רזי. מאושרת ונרגשת, ביקשה אליקס לרכוש את השמלה. אלא שהחנות סירבה למכור לה אותה. למה? לדברי בעלת החנות דונה, אליקס עוברת על החוק כאשר היא בוחרת להתחתן עם בת מינה, והיא האחרונה שתאפשר לכך לקרות.

אין תמונה
התאהבה בשמלה מהרגע הראשון. אליקס בחנות

"את צריכה להתבייש בעצמך"

החתונה החד מינית צפויה להיערך בניו יורק, ביולי שנה הבאה. כאשר אליקס הגיעה לחפש שמלה לאירוע, דונה לא ידעה שהמאורסת הנרגשת היא לסבית בזמן ש"אפשרה" לה להתאהב בשמלה מהקולקציה שבחנות. אליקס שהגיעה עם פמלייה מפוארת של 6 מלוות זכתה ליחס חם ושירותי מצד דונה, אשר אפילו טרחה לבקש ממעצב השמלה לייצר שמלה דומה מבד קליל יותר לחתונת הקיץ הצפויה.

מערכת היחסים ההרמונית בין אליקס הלקוחה לדונה בעלת הסלון עלתה על שרטון כאשר בטופס הרכישה, מחקה אליקס את המילה "חתן" והחליפה אותה ב"פרטנרית". דונה מיהרה ליצור קשר עם "הכלה הסוררת" ואמרה לה שעליה להתבייש על מי שהיא (ועוד הוסיפה שאינה מבינה איך דבר כזה יכול לקרות ל"בחורה יהודייה מבית טוב"), ובשל כך, אין מצב שהחנות תסכים למכור לה את השמלה. שכן הסכמה למכירה כזאת תהפוך אותם לשותפים לעבירה על החוק. עובדה לא נכונה בעליל שכן נישואים חד מיניים מאושרים בהחלט במדינת ניו יורק.

"את יודעת איך הבנות האלה, עושות רק דרמה"

"הייתי שבורה ומזועזעת", אמרה אליקס לפילדלפיה דיילי ניוז. "בכיתי, קראתי לה גזענית, ואמרתי לה שאני אדם מאושר, ושהיא אשה אומללה, ואז היא ניתקה את השיחה". דונה מצידה הגיבה גם היא לעיתון ואימתה את הסיפור כולו, תוך הכפשות נוספות של אליקס. "היא רק חיפשה לעשות דרמה. העובדה שבחרה לכתוב 'פרטנר' בטופס הרכישה במקום 'בעל' הייתה דרך לעורר מהומה ופרובוקציה, אבל ככה זה הבחורות האלה", אמרה.

אין תמונה
זה כבר לא יקרה. אליקס והשמלה

כשנשאלה למה הכוונה, הסבירה שמדובר בנשים שזנחו את המין הגברי כדי להתנסות עם נשים, כי לא מתחשק להן שגברים ינהלו אותן. "הן מחפשות רק דרמה", אמרה ואף הוסיפה בלי בושה שבטרם תתפרסם כתבה בנושא, מומלץ לדבר עם אב הכלה שנכח בסלון הכלות, שכן היא חשה שגם הוא מאוכזב מההחלטה של בתו להינשא לאישה.

יום לאחר השיחה עם העיתון, דונה חזרה בה והביעה חרטה. בעיקר משום שהשמועה כבר עשתה לה רגליים ואנשים רבים גילו על הסיפור שגרם לתדמית שלילית לסלון הכלות, וביקשה לקיים מפגש עם משפחת הכלה. מה שנקרא – מעט מדי, מאוחר מדי, מגעיל מדי.

>> הנה הצעה לשמלות כלה הרבה יותר שוות: הקולקציה של ענבל רביב