חתן כלה מתחת למים (צילום: jupiter images)
חתונה בלתי נשכחת מתחת למים? גיב מי א ברייק, אתם מסוגלים ליותר מזה | צילום: jupiter images

כשזה מגיע לחתונות, רובנו נהפכות לאחוזות אמוק, רודפות תשומת לב, פרפקציוניסטיות מהשורה הראשונה ובעיקר, איך לומר, כל כך מרוכזות בעצמנו, שהכי רחוק שאנחנו יכולות לראות זה את הקצה של הפרנץ' של עצמנו. יש נשים שמפליגות בפנטזיות על הערב המושלם שלהן מגיל חמש, יש כאלה שמחכות עד שהוא יכרע ברך - אבל כולן רוצות שהאירוע יהיה בלתי נשכח גם עבור כל העולם ואשתו.

אבל אנחנו לא שופטות ולו לרגע את המחשבה האגוצנטרית הזאת. כולנו חטאנו בה, וכולנו חשבנו ששלנו הכי מרגשת ושהגימיקים שלנו הכי מוצלחים. אבל עם כל הכבוד לכנריות ששכרת לחתונה, המיצגים האנושיים המטופשים ושמלת הכלה היקרה שרכשת בכספה של אמא - הנה בכל זאת כמה חתונות שאת יכולה להיות בטוחה שהן התעלו על זו שלך. אנחנו לא יודעות אם הדודות שם בכו מאושר וכל החברים רקדו עד שלוש בבוקר, אבל את חתונת 55 מיליון הדולר, הזוג הכי גבוה שעמד בחופה, ואלה שהשקיעו בעוגת החתונה הענקית בעולם - אף אחד לא באמת יכול לנצח.

הנישואים הארוכים ביותר

נראה לך שההורים שלך ביחד מאז הקמת המדינה? את מוזמנת לעשות היכרות עם הרברט וזלמירה פישר שנשואים באושר (אנחנו מאוד מקוות) במשך 86 שנים. הוא בן 104, היא בת 101. ונחסוך לכם את החישוב המתבקש: השניים נישאו כשהיא הייתה פרגית בת 15 והוא גברבר צעיר בן 18. כיום, הוא נהנה מצפייה בטלוויזיה והיא בעיקר נעזרת במקל הליכה. ואת זמן האיכות, הם מעבירים בישיבה על הנדנדה שבמרפסת וסופרים מכוניות נוסעות. מה הסוד שלהם? "אמונה באל, משפחה אוהבת וכמה ריבים שעשו רק טוב". הלוואי עלינו? הממ, לא בטוח.

אנה ניקול סמית' (צילום: Peter Kramer, GettyImages IL)
אנה ניקול סמית. יכלה להיכנס לתחרות | צילום: Peter Kramer, GettyImages IL
פערי הגילאים הגדולים של כל הזמנים

דמי מור ואשטון קוצ'ר, מדונה וחסוס, בבו קובו ומירי בוהדנה או מייקל דגלאס וקתרין זיטה ג'ונס – לכל הקוגריות והגברים שמתעקשים להסתובב עם קטינות, דעו לכם שאתם משחקים בגן השעשועים של פערי הגילאים. מה זה 15-20 שנים הפרש לעומת 83? אלי מריאוליאנטי בת ה-22 לא שלטה בעצמה כאשר פגשה בסודר מארטו בן ה-105. משהו בקטטר עשה לה את זה, יש רק להניח. הזוג שמגיע אלינו ממלזיה הכיר בסיטואציה מוכרת לכולנו: היא הייתה הנני שלו. וכמו בכל רומן מטפלת ידוע, גם כאן הצליחה אלי לכבוש את ליבה של אשת הקשיש בת ה-69 בזכות טוב ליבה והעזרה לזולת. כמה מעט היא ידעה שביום מן הימים, היא תשדוד לה את הבעל מכסא הגלגלים. וזאת רק סיבה אחת טובה למה לא כדאי להזדקן.

 הזוג הגבוה ביותר מתחת לחופה

אחת הדרישות הבסיסיות של מרבית הנשים היא למצוא את הגבר בגובה המתאים, כזה שנוכל לעמוד על קצות האצבעות כדי לתת לו נשיקה רומנטית רגע לפני שהוא עולה על הרכבת האחרונה לפריז. זה פשוט נראה כל כך רומנטי בסרטים שאנחנו לכודות בתמונה הזאת. ובכן, קישה בולטון סירבה לוותר על הפנטזיה, ולמרות שהיא נישאת לגובה של 1.92, היא עדיין מצליחה להרים את ראשה כדי להתבונן בזיפיו של בעלה. זאת משום שהגברבר, ווילקו ואן קליף, עוקף אותה ב-20 סנטמיטר, מה שמשלים אותו לגובה של 2.13 מטר. "כולם בוהים בנו כל הזמן ואפילו שואלים אם אנחנו נועלים נעלי עקב", אמרה קישה בראיון לסאן ב-2001.

השניים הכירו כשקישה חיפשה אחר פרטנר לריקודים במועדון "האנשים הגבוהים של אנגליה" ומאז הכל היסטוריה. כלומר, מילולית. השניים אוחזים בתואר "הזוג הנשוי הגבוה בעולם" בספר השיאים של גינס. ורק כדי לשמור על שקיפות בפרסום: יש זוג גבוה מהם שמתגורר בקליפורניה אבל הוא עדיין לא כרע ברך. זה לא כי הוא לא רוצה, זאת פשוט צניחה חופשית עבורו.

עוגת החתונה הגדולה בעולם (צילום: האתר הרשמי)
עוגת החתונה הגדולה בעולם. ביס לכל ילד באפריקה | צילום: האתר הרשמי
עוגת החתונה הגדולה בעולם

עוגות הקומות חזרו לאופנה של תעשיית החתונות. אין כמו תמונה בשחור לבן שלוכדת באמנותיות מה כלה בשמלה לבנה וחתן בעניבת פפיון אוחזים ביחד סכין חדה שמפזרת פתיתי קצפת לאוויר. אבל יש כמה שלקחו את זה רחוק מדי. להלן מפרט עוגת החתונה של הזוג מוהאגן סאן: גובהה כ-5 מטר, משקלה כמעט 7 קילו והיא בעלת 7 קומות שעשויות מ-4.5 קילו של חמאה, 2.18 קילו של ציפוי קרם והיא מסוגלת להאכיל 59,000 אנשים או את כל אפריקה. מיותר? מבוזבז? משמין? כן, כן ומגה כן. סופלה שוקולד לכל אורח יעשה את אותו אפקט.

חתונה באוויר (צילום: רויטרס)
לא נכנסו לספר השיאים: הזוג שנישא בלי כוח משיכה | צילום: רויטרס

הנשוי הכי סדרתי

מי שאמר שלכל סיר יש מכסה, לא זכה להכיר את גלין וולף, שכן לרודף השמלות הזה יש כל כך הרבה סירים לכסות, שהוא צריך לפתוח חנות לכלי בית. האדון אוחז במספר שיא של נישואים, כמו גם גירושים – זה התחתן 29 פעמים ב-88 שנות חייו. הנישואים הקצרים ביותר ארכו 19 ימים והארוכים ביותר החזיקו מעמד 7 שנים. אנחנו מעריכות שהוא החליט לנטוש לפני שה-7 הרעות יגיעו.

האירוסין הארוכים ביותר

מכירים את הזוגות האלה שלוקחים את הזמן? ראשית, הם בקטגוריית ה"חברים" מאז התיכון. רק בגיל 30 הם עוברים לגור ביחד. כעבור חמש שנים, הוא מתחיל לעשות סימנים של "אולי נתמסד?" ומרגע שהוא מציע, חולף עוד עשור עד שהם מתחילים לחפשם מקום לעשות את זה בו? ובכן, אוקטביו ג'ולאן ואדריאנה מרטינז מלמדים אותנו משהו בנושא. השניים התארסו ב-1902 כאשר היו בני 15 בלבד. השנים חלפו ואיכשהוא הם לא מצאו את הזמן הנכון. רק כשהגיעו לגיל 82, החליט אוקטביו שיש גבול לכל תעלול והגיע הזמן להפוך את אדריאנה שלו לאישה הגונה וממוסדת. איך אומרים - מוטב מאוחר מאף פעם?

מחדשי הנדרים הכי אובססיביים

באמריקה המתקתקה והרומנטית להפליא קיים טקס שנקרא "חידוש נדרים". הווה אומר: אחת לכמה זמן, הזוג שנותר מאוהב גם כעבור שנים מיום החתונה, מבקש להזכיר האחד לשנייה בנוכחות חברים קרובים ומשפחה עד כמה הוא באמת אוהב. לורן לובק בלייק ודיוויד יו עשו זאת 83 פעמים. לנו זה בעיקר נשמע כמו כסת"ח על 83 בגידות. אבל סקפטיים היינו, וסקפטיים נישאר.

החתונה היקרה ביותר

כל חתן וכל כלה יודעים: חתונה היא בור ללא תחתית ומעטים הזוגות שמצליחים לכסות אותה. ונישה מיטאל, בתו של לקשמי מיטאל, אחד האנשים העשירים בעולם, לא הוטרדה לרגע מהמחשבה הפיננסית השולית הזאת. זו נישאה לבח"לה, עמיד באהתיה, במלון חמישה כוכבים מפואר ואקסקוליסיבי בצרפת, בפסטיבל שנמשך שישה ימים וכלל הופעה של קיילי מינו ועלה 55 מיליון דולר. בקטנה.

>> רוצים חתונה על חשבוננו? דרושים זוגות מדליקים ומלאי חיים לסדרת טלוויזיה חדשה

בואו לעשות איתנו חג: הצטרפו לשולחן הפסח של mako באתר "לתת".