גם אם לא היית מאותן ילדות שחולמות על שמלת קצפת לבנה מגיל חמש, אין אישה שלא נמסה כשהיא מודדת את שמלת הכלה שלה. יש משהו ברגע הזה, שבו את מוצאת את שאהבה נפשך: שמלה לבנה שלופטת את גופך, מהדקת אותו, מחמיאה לו כמו שאף שמלה בחייך לא החמיאה. ובהנחה שאת גם אוהבת את הבחור שאיתו את עומדת להתחתן, אז בכלל הרווחת רגע מרגש.

מצד שני, גם בלי כל הטררם הזה, רק  להתגנדר בשמלת כלה, ככה באמצע היום, בלי שום קשר לתאריך חתונה צפוי, יכול לעשות לבחורה טוב על הלב ולהעלות חיוך גדול על פניה. זה מה שקרה ללא מעט מפורסמות רווקות בתקופה האחרונה: מיובל שרף המאורסת, עבור לאנה ארונוב, דפנה דה גרוט וכלה בבר רפאלי. כל אלה הצטלמו לקולקציות שמלות כלה, תסרוקות ותכשיטים מהעולם הלבן, מבלי לשבור את הכוס או את הכיס.

יובל שרף בשמלת כלה (צילום: אלעד דיין)
עשתה לשלומי חשק. שבוע אחרי, הוא כבר הציע. יובל שרף | צילום: אלעד דיין

עכשיו רק חסר שיבוא החתן

יובל שרף הצטלמה בינואר השנה לאתר האינטרנט של מתחם האירועים לוקא. השחקנית המג'ונג'ת נראתה בתולית ולבבית מתמיד בשמלה לבנה נשפכת, עור חיוור ורעמה כתומה ומפוארת. לא ברור אם היו אלה הצילומים שעשו חשק לחבר מזה ארבע שנים, שלומי שבן, אבל פחות משבוע מיום פרסום הצילומים התבשרנו כי השניים התארסו במהלך נופש ברומא. פייר? לא מפתיע. 

עדי כהן בשמלת כלה (צילום: עודד קרני)
צמודה, סקסית עם נגיעות של שחור. עדי כהן | צילום: עודד קרני

הזמרת עדי כהן מתעתדת להינשא לבחיר ליבה, אלי פרי, בסוף החודש ויש בידה כבר שמלת כלה אחת בארסנל מבית ריבה אושידה. אבל לפני שכהן תספיק להגיד "לנצח נצחים", היא הצטלמה לקולקציית השמלות של ירון ברכה בצלאל. זו העניקה לנו הצצה לכמה מראות: החל משמלת מרילין מונרו קלאסית, עבור לכלה הווינטג'ית ועד שמלת אוסקר משנות החמישים. בפועל, ניכר כי הבחורה אוהבת את הלוק הנוח על פני הצמוד וההדוק.

עדי כהן במדידות אחרונות של שמלת כלה (צילום: אלעד דיין)
השמלה הנבחרת של עדי ליום חתונתה | צילום: אלעד דיין

את הכי יפה ביום שיער רע

דפנה דה גרוט, הרווקה שזכתה בליבו הנחשק של גיא גיאור, עדיין לא מאורסת, אבל היא עשתה יופי של עבודה בתוך שמלת כלה. דה גרוט הצטלמה לקולקציית תכשיטי אבגד, והוציאה לחופשי את המראה הבלונדיני והנקי שלה לטובת כלה אדג'ית וסופר מגניבה  ם פריזורה מנופחת היטב, איפור מעושן וגבות לבקניות משהו – שהשאירו עוד מקום לתכשיטי ענק מפוארים. פייר? אהבנו. יש להניח שגיאור יעדיף אותה מעט יותר סולידית כשיגיע היום.

דפנה דה גרוט לתכשיטי אבגד (צילום: אלעד דיין)
מגניבה בטירוף. דפנה דה גרוט לתכשיטי אבגד | צילום: אלעד דיין

נלה, היפה מ"היפה והחנון", לא רק זכתה באהבה, אלא גם בעבודה: זו נבחרה להצטלם ל"חלום בלבן" בלוקיישן של יערות הכרמל השרופים. גם אנה ארונוב שעדיין מחכה לאביר שיסחוף אותה אל זוגיות חדשה, נבחרה להוביל את קטלוג התסרוקות כלה של מעצבי השיער ז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין.

נלה בשמלות כלה, היפה והחנון 2 (צילום: mako)
הפעם בלי החנון: נלה בצילומים ל"חלום בלבן" | צילום: mako
אנה ארונוב לז'קלין ואביגדור ליכטנשטיין (צילום: עודד קרני)
ממתינה לאביר שיסחוף אותה מהרגליים. אנה ארונוב | צילום: עודד קרני

ואחרונה ומאוד חביבה היא בר רפאלי שהצטלמה להפקת אופנה עבור מגזין elle הרוסי וזכתה גם לשער, כשהיא עטופה בשלל שמלות לבנות מקסימות. מלבד תמונות נטולות רבב, זה ללא ספק גירה לנו את בלוטות החשק: מתי לעזאזל ליאו יכרע ברך?

אין תמונה
יפה מאוד בלבן. בר רפאלי בצילומים למגזין אל רוסיה
>> ראש בראש: האם באמת יש צורך בכריעת ברך? הכלות מתכסחות
בא לך סיבוב שופינג מהבית? היכנסי ל-StyleRiver