נשיקה במחלקה ראשונה (צילום: יוחאי מוסי)
נשיקה במחלקה ראשונה | צילום: יוחאי מוסי

גלעד ולילך גורן הכירו בעבודה משותפת בנמל התעופה בן גוריון: גלעד היה שוטר שהוצב בנמל התעופה, ולילך אחראית צ'ק אין בחברת שירותי הקרקע "לאופר". מכאן הסיפור היה די שגרתי: הם התחילו לצאת, התאהבו והחליטו להתחתן. את הצילומים לפני החתונה היה ברור לזוג שהם יערכו בנתב"ג.

"הכרנו כשלילך התחילה לעבוד בשדה, ותוך זמן די קצר עברנו לגור ביחד. אני חובב תעופה מגיל קטן, אבל לילך דווקא מפחדת לטוס", מספר גלעד, החתן. "עשיתי לה סיבוב בתוך השדה כמה פעמים, הכרתי לה את המקום, וכשטסנו לשוויץ דאגתי להכניס אותה לתא הטייס אחרי הנחיתה, והטייס הסביר לה בסבלנות בדיוק איך המטוס עובד.
עם הזמן הפכתי אותה לחובבת תעופה כמוני. היינו מצלמים מטוסים כשהיינו מטיילים בעולם, והיא נכנסה לעובי הקורה בנושא, במקביל להתקדמות שלה בעבודה בשדה".

מכווינים מטוס מנהלים (צילום: יוחאי מוסי)
ליד מטוס פרטי | צילום: יוחאי מוסי

במחלקת עסקים של "סוויס" (צילום: יוחאי מוסי)
במחלקת עסקים של "סוויס" | צילום: יוחאי מוסי

ומאיפה הרעיון לאלבום? "זה היה ברור מאליו. ידענו שנעשה את זה ככה, מאחר והיו לנו אישורים להיכנס לשטח האווירי. המגבלה היחידה הייתה שאלו לא יהיו צילומי חתן-כלה, כיוון שרשות שדות התעופה מקבלת המון בקשות כאלה. לכן לילך לא בשמלת כלה".

כשמצלמים מטוסים צריך צלם מתאים: "ביקשנו מיוחאי מוסי, שהוא 'ספוטר' - צלם שמתמחה בצילומי מטוסים ולא צלם חתונות רגיל, שיהיה הצלם שלנו והוא הסכים בשמחה. מעבר לזה שהוא צלם מוכשר, גם הוא עובד בנתב"ג", מספר החתן.

ולנו לא נותר אלא להתקנא בצילומים הלא שגרתיים, ולאחל מזל טוב לזוג הטרי.

"הסברתי איך מטוס עובד", בתא הטייס (צילום: יוחאי מוסי)
"הסברתי איך מטוס עובד", בתא הטייס | צילום: יוחאי מוסי

עם מטוס ממריא ברקע (צילום: יוחאי מוסי)
עם מטוס ממריא ברקע | צילום: יוחאי מוסי

>> רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק