משתמשים ברשתות חברתיות כדי לחזק את הבטחון בבחירות שלכם? היזהרו. כלה מפלורידה שנעלבה מאמירה של חברה ששימשה כשושבינה ביום חתונתה, פרסמה הודעה בקבוצת פייסבוק כדי לשתף בעלבון.

"אחת השושבינות שלי אמרה שהשמלה שבחרתי לה 'מכוערת רצח'. אני בחרתי את הצבע והן בחרו את העיצוב. אני לא מצליחה להתגבר על העובדה שהיא אמרה לי את זה. מה אתם חושבים?", כתבה הכלה, שבחרה את הכינוי JL. לצד הפוסט היא פרסמה תמונה שלה ושל בעלה עם השושבינים והשושבינות שלהם – השושבינים בכובעי בוקרים והשושבינות בשמלות ירוקות, חלקן נועלות נעלי בוקרים וחלקן כפכפים.

הכלה, שככל הנראה ציפתה להודעות תמיכה בבחירות האופנתיות שעשתה לרגל היום הגדול, זכתה במקום זה למבול של קטילות על הלוק של החבורה. הגולשים שהגיבו לפוסט כינו את העיצובים "מחרידים", "לא מחמיאים" ופשוט "מכוערים".

"מי לעזאזל נותן לשושבינה לנעול נעלי בוקרים?" כתב גולש אחד. אחרים ביקרו את העבודה שהבגדים של השושבינות והשושבינים נראו לא מגוהצים, ולא מתאימים למידותיהם. "הגברים נראים לא מסודרים, המכנסיים שלהם זולגים לרצפה, והשמלות פשוט נוראיות. החברות שלך לא יודעות איך לבחור שמלות מחמיאות".

את מרבית חיצי הביקורת ספגה הבחירה של JL בצבע ירוק עבור השמלות של השושבינות שלה. "מי לעזאזל כיוון לך אקדח לראש כשבחרת את הצבע הזה?" שאל אחד מחברי הקבוצה. "ככל שאני מסתכלת על זה יותר, זה רק נראה גרוע יותר", כתבה גולשת, וגולש אחר שאל אם הקונספט של החתונה היה סנט פטריק'ס דיי.

"כולכם נראים כמו תאונת שרשרת", סיכם אחד הגולשים.