עוד שלושה חודשים בלבד סוגר הנסיך וויליאם את הבסטה עם בחירת ליבו קייט מידלטון, והשמועות מבריטניה לא מפסיקות להיערם - החל ברשימת המוזמנים הסופית ועד הפריזורה של הגברת ביום הגדול. בהתחשב בכך שמדובר בסוד הכי שמור במדינה, אין דבר מהנה יותר מלחשוף סדקים בחומת השתיקה והצנזורה. הנה כמה שמועות מעניינות על חתונת השנה. לא נדע אם הן נכונות עד לרגע האמת, אבל אין שום פסול בלפנטז כבר עכשיו. הידעת, למשל, שהרעייה לעתיד מעדיפה שיקראו לה קת'רין? נסיכה או לא?

שוויון גם במלוכה (צילום: הפינגטון פוסט)
אז מה היא תלבש ואיפה הם יגורו?קייט וויליאם | צילום: הפינגטון פוסט

השמלה

"שמלת הכלה של קת'רין לא תהיה דומה לזו של דיאנה המנוחה", אומרת איבון יורק, עיתונאית זוכת פרסים המקורבת לבית המלוכה. "אני צופה שהיא תבחר בשמלה לבנה טהורה, ולא בצבע שנהב או קרם. באשר לגזרה, למרות שהרבה נשים מעדיפות גזרת סטרפלס, אני מאמינה שקת'רין תוותר על התענוג. היא לא תלבש שום דבר שחושף את כתפיה, גם לא רצועות ספגטי. אם נסתמך על שמלות של בנות מלוכה קודמות, נראה שכולן בחרו בשמלות עוטפות כתפיים, ואני מאמינה שכך גם יהיה כאן", אומרת יורק. 

הכתר

מקור מבית המלוכה לחש ליורק, כי זמן קצר לאחר הצהרת האירוסין ב-16 בנובמבר, קת'רין זומנה לארמון לשיחה צפופה עם המלכה. זו הציגה בפניה שלל תכשיטים מפוארים כולל אוסף כתרים לשיער, וקייט בחרה את שאהבה נפשה. לשושלת המשפחה יש קולקציית תכשיטים עשירה ומשובחת המפורסמת כבר שנים. לדברי יורק, מידלטון תלך על כתר עם נגיעה מודרנית, וכזה שלא נראה זמן רב בפני האומה. ככל הנראה הכלה לעתיד תבחר במעט אקססוריז שכן היא מאמינה במוטו "פחות זה יותר".

השיער

ההיסטוריה של בנות אצולה מראה כי כל הכלות בוחרות בתסרוקת אסופה שחושפת את פניהן. כך שנראה שמידלטון תתאים למשבצת, ולא תבחר בשיער פזור, כפי שהיה בהצהרת האירוסין. יורק טוענת שהכלה תבחר משהו באמצע: אסוף אך מרושל.

אין תמונה
יש להניח שביום הכלולות היא תאסוף את השיער

הנעליים

נסיכה או לא, לפני שזו תיכנס רשמית לארמון באקינגהם, מידלטון היא קודם כל אישה. וככזאת, היא כבר התארגנה על ארבעה זוגות נעליים לאירוע. כל זוג בגובה עקב שונה, ולכל שלב בחתונה: מקבלת הפנים ועד הרומבה באולם הנשפים.

המגורים

לפי השמועות, הזוג הצעיר יעבור לגור ביחד בבית שבו גדל וויליאם. על אף מדיניות הדלת הפתוחה שאותה הנחילה סבתא המלכה בארמון בקינגהם, וויליאם הצהיר כי הוא מעוניין לגדול בארמון קנסינגטון: נעים יותר וקטן יותר, עם 30 גנים בלבד, שמתפרשים על שטח של 121,000 מ"ר. בחור צנוע.

אלן דג'נרס ופורשיה דה-רוסי (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
האם אלן ופורשיה יהיו אורחות הכבוד? ימים יגידו | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL

אורחת של כבוד

הזוג אובמה אולי לא מוזמן לחתונה, אבל תהיה נציגות אמריקאית לא פחות חשובה: אלן דג'נרס. המנחה גילתה לאחרונה בתוכניתה כי היא מקורבת-רחוקה לכלה. מזה רחוקה? משהו כמו בת דודה מספר 15. אבל את יודעת – זאת חתונה גדולה.

>> והנה עוד קייט מאורסת: קייט מוס תעצב לעצמה את שמלת הכלה
>> 
מחפשת פריטים שווים במחירים עוד יותר טוביםהיכנסי ל-StyleRiver