חתן וכלה במיטה - דילמות חתונה (צילום: Nikolay Suslov, Istock)
וואו, לשכב איתך כשאת אשתי בטח ירגיש אחרת לגמרי | צילום: Nikolay Suslov, Istock
היום זה כבר לא מה שהיה פעם, ואצל רובנו ליל הכלולות ממש אינו ההזדמנות הראשונה להכיר זה את זו מבחינה אינטימית. אם פעם כולם היו מחכים לראות כתם דם על הסדין, הרי שהיום בסוף הערב כולם שתויים ומעושנים לעייפה ולאף אחד לא באמת אכפת אם הזוג הטרי יעשה את זה או ישמור את הכוחות לירח הדבש. ואכן, בנות רבות ששאלנו אם עשו סקס בליל הכלולות הופתעו מעצם השאלה – וענו ש"ברור שלא". אחרות דווקא הודו שכן. הנה כמה עדויות לכאן ולכאן.

"זו לא שאלה רצינית, נכון?"

"הבעל שלי נרדם באמצע. כמובן שזו לא הייתה הפעם הראשונה שעשינו את זה, אבל היה לי מאוד חשוב לא להיות כמו כל החברות שלי, שסיפרו לי שספרו צ'קים כל הלילה, וכן לעשות משהו רומנטי בלילה הראשון שלנו כבעל ואישה. כשהגענו למלון החדר ישר הכניס אותנו לאווירה – היו לנו שם שמפניה ופרחים ונרות, ג'קוזי ענק שישר מילאנו בקצף ומיטה מפנקת, אבל כמה דקות אחרי שהתחיל האקשן קלטתי שהוא פשוט הפסיק לזוז, ונרדם עליי. יותר נכון: בתוכי. לא חושבת שאי פעם נעלבתי ככה".

"סליחה, כן? אבל חזרנו הביתה בארבע וחצי בבוקר. זאת לא שאלה רצינית אם עשינו סקס או לא, נכון?".

אין תמונה
לו כולנו היינו נראות ככה בליל הכלולות. הכלה של ויקטוריה'ס סיקרט

"כמו כל כלה, לא אכלתי כלום כל היום, וגם באולם רק שתיתי צ'ייסרים (וגם עישנתי כמה קטנות, מודה). כשחזרנו הביתה אחרי החתונה חטפתי מאנצ' היסטרי, הזמנו פיצה משפחתית ענקית רק לשנינו ופתחנו בירות, וכשסיימנו לאכול התחלתי לנסות להדליק אותו בנשיקות וליטופים – אבל הוא רק שיהק ואמר לי: 'מאמי, את מריחה כמו פיצה עם בצל". מיותר לציין שלא ממש מימשנו את הנישואין באותו לילה".

"האמת היא שאני חושבת שכן שכבנו, אבל זה לקח זמן, כי הוא היה צריך לחלץ אותי איכשהו מהשמלה ומכל הסיכות שהיו תקועות לי עמוק בשיער. מפתיע שעוד היה לנו כוח".

"עשינו את הלילה בבית החולים, אבל לא ויתרנו על המסורת"

"אני יודעת שאני קצת יוצאת דופן בקטע הזה, אבל לא גרתי עם בעלי לפני החתונה, ולא שכבנו עד ליל הכלולות, ובעצם התחתנתי בתולה. בלילה הראשון, למרות העייפות, כמובן שלא ויתרנו על לעשות את זה, אבל כנראה שהוא התלהב קצת יותר מדי. ירד לי קצת דם, אבל לאט לאט הדימום התגבר וקלטנו שזה לא מפסיק. אחרי איזה שעה שדיממתי נסענו לחדר מיון – עדיין עם האיפור והתסרוקת של החתונה – ועברנו את הפאדיחה של החיים כשהיינו צריכים להסביר לרופאה התורנית שם מה קרה. למזלי היא הייתה דתייה, אז היא לא התרגשה מזה שהתחתנתי בתולה, ומאוד הרגיעה אותי. הדימום הפסיק, אבל לקח לי כמה שבועות טובים עד שהיה לי אומץ לנסות שוב".

"שתינו מלא בחתונה. וכשאני אומרת מלא, אני מתכוונת: מ-ל-א. לדעתי הקפצתי איזה 20 צ'ייסרים, וזה בלי כל היין ששתיתי בין לבין. בקיצור, כשחזרנו מהחתונה היינו חרמנים נורא מכל השתייה, אבל באמצע הבלגן פשוט התחלתי להקיא. על בעלי, על המיטה, על השמלה... מזל שזה היה בבית מלון ושהשמלה לא הייתה שכורה. למחרת לקחתי אותה לניקוי יבש, ולא נראה לי שנחזור אי פעם למלון הזה".

סקס (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
נו, עוד פעם אחרונה לזכר הימים שהיינו רווקים | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

"בעלי רקד כמו דביל בחתונה, ועיקם את הרגל. בהתחלה הוא לא הרגיש והמשיך לרקוד (וחבל), אבל לקראת הסוף הרגל שלו ממש התנפחה ונסענו למוקד. משם שלחו אותנו לבית חולים, ואשפזו אותו להשגחה – אז את ליל הכלולות שלנו עשינו במיטת בית חולים מגעילה מאחורי וילון. בואו נגיד שלא ויתרנו על המסורת, ומזל שהשכן לחדר היה זקן בן 900 שלא שמע כלום".

"הכי ברור שלא עשינו את זה. נרדמנו תוך עשר שניות, מי זוכר את זה בכלל. אבל אני שמחה להגיד שכן שכבנו בלילה שלפני החתונה, וזה לא פחות רומנטי בעיניי".

"ברור שלא שכבנו בלילה של החתונה, זה לא רק קטע של דתיים? עשינו סקס מיליון פעמים לפני זה, אז לא היה לנו איזה טירוף מיוחד שיגרום אותנו להתנפל זה על זו בשלוש בלילה אחרי כזה יום מתיש".

>> עד החתונה זה לא עבר: סיפורי אימה אמיתיים מחתונות