@brieblume

Is this a daily thought for anyone else? ##engagementseason ##proposalprank ##stillnotengengaged ##christiandating

♬ original sound - nathan

 

יחסי מין הם, כמעט תמיד, חלק מרכזי בכל זוגיות מאושרת ובריאה. יש כאלה שסקס הוא חלק בלתי נפרד מכל מערכת יחסים שלהם, אך יש גם כאלה ששומרים את הפעם הראשונה לליל הכלולות. ברי בלום, נוצרייה אדוקה בת 24 וכוכבת טיקטוק, היא קצת משניהם. בלום מחכה נואשות להצעת נישואים מהחבר שלה כדי שלדבריה "יוכלו לעשות סוף סוף סקס".

"ברחתי מערכת יחסים פוגענית ואז מצאתי את ישו", מספרת בלום בראיון ל-The sun, "למדתי לאהוב את עצמי כאישה נוצרייה שנולדה מחדש". לפני שחזרה בתשובה בלום נהגה לקיים יחסי מין מזדמנים, "לא הערכתי את עצמי בתקופה ההיא", היא מציינת.

מאז שנשבעה לשמור את עצמה עד לחתונה היא מעלה סדרת סרטונים לעמוד הטיק טוק שלה, שלו כמעט 90,000 עוקבים", ובהם היא מתעדת את מערכת היחסים החדשה והמאושרת שלה עם בן זוגה, השותף לאמונותיה. על אף ששניהם מגיעים לאותה הכנסייה, בלום סיפרה שהיא פגשה אותו באפליקציית ההיכרויות "באמבל" והתאהבה בו מיד.

 

@brieblume

##proposalprank ##proposalvideo ##proposalgonewrong ##datingcompilation ##wlwpfp ##wrongtimeteam ##couplescontent ##girlfriendprank ##girlfriendcomedy

♬ original sound - Shardonay

 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Brie Blume | Christian Vlogger (@brie_blume)

 

לדברי בלום לא רק שהשניים מעולם לא קיימו יחסי מין, אלא אפילו לא החליפו בגדים זה ליד זו. "מעולם לא ראינו זה את זו עירומים ואנחנו לא ישנים יחד באותה מיטה", היא מתארת. גם כשהשניים נוסעים לטייל יחד מוטלות עליהם הגבלות רבות.

בסרטונים שמעלה בלום היא סופרת את הימים עד לרגע שבו יינשאו. באחד מהסרטונים תועד בן זוגה יורד על ברכיו, אבל לאכזבתה הרבה - רק כדי להרים משהו מהרצפה. בסרטונים אחרים הם מתועדים מתנשקים ומתחבקים, אך בלום מתעקשת שהמגע הוא בגדר "הגבולות שהציבו במערכת היחסים שלהם".

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Brie Blume | Christian Vlogger (@brie_blume)

 

חלק מהגולשים מפרגנים לשניים, אך  כמובן לא כל התגובות חיוביות. יש כאלה ש"הסבירו" לבלום שהחבר שלה בוודאות "בוגד בה". בתגובה לכך, בלום ציינה שהם קיבלו את ההחלטה יחד ושהיא לא מונעת ממנו דבר: "זה כל כך גס ומרגיז לשמוע את זה, הוא לא בוגד בי. שנינו החלטנו יחד לשמור את עצמנו לנישואין".