כלות מסוגלות להזיז הרים. אדלוייס אוסטרי אמיתי למרכזי שולחן? שמלה שתפרו רק בתולות ששמן מתחיל באות ג'? 10 קילו בשלושה ימים? רק תנו לכלה גחמה, והיא תבצע. אבל במקרה שלפנינו לא מדובר בשיגעון חולף של בריידזילה מעורערת, אלא בנחישות שיכולה לתת השראה לכל אחד מאיתנו.

 עוד בערוץ הנשים:

>> בתפקיד מעצב השיער: החתן
>> מצעד שירי החופה הפופולאריים לשנת 2014
>> 30 דברים שאסור לומר לאישה בדיאטה

נחישות של כלה

ג'ינה ג'יאפוליונה, צעירה אמריקאית המרותקת לכיסא גלגלים, קמה ממנו – וצעדה לחופה בכוחות עצמה, כשאביה הגאה תומך בה. למעשה, לא מדובר בהתגלות או בריפוי פלאי של מטיף נחוש במיוחד, אלא בהמון עבודה קשה של ג'ינה הגיבורה, שהחליטה להוכיח לעולם שאין דבר שיכול לנצח נחישות של כלה.

לפני מספר שנים פגע נהג שיכור ברכב שבו נסעה ג'ינה, והותיר אותה משותקת לחלוטין מהמתניים ומטה. מאז קיבלה את הצעת הנישואין מבן זוגה, החליטה שהיא מגיעה לחתונה על הרגליים, ופצחה בתרגול אינטנסיבי, כמעט יומיומי, עם פיזיותרפיסטים ומומחים אחרים.

"ההליכה הזו לחופה היא אמנם לא מה שחלמתי עליו כילדה, אבל הנה, זה קרה, ועשיתי את המיטב כדי שזה יקרה כמו שרציתי, ואני מרגישה מבורכת שזה הצליח", אמרה ג'ינה לאחר הטקס. "בעיניי אין ימים טובים וימים רעים – יש ימים ומה שאתה עושה מהם, והיום הזה בהחלט היה חתיכת יום".