מי אני: אלון ליבנה, זוכה "פרויקט מסלול" הישראלית ומעצב אופנה שחביב במיוחד על סלבריטאיות כמו נינט, שירי מימון ואסתי גינזבורג.

אין תמונה
מראה רומנטי, רך ונשי. מתוך הקולקצייה

דבר המעצב: "הקולקציה מתאפיינת במראה רומנטי, רך ונשי המשלב אלמנטים נוסטלגיים ומוביל לתחושת התרפקות על תקופות נאיביות ומתוקות יותר. הגזרות הרכות, הבדים המלטפים והאיכותיים והמגוון הרב מצליח להחמיא לכל כלה באשר היא".

מילה מאיתנו: כמו בקולקציה הקודמת שלו, גם השנה ליבנה מתמקד בצדדים הרומנטיים של הרטרו, עם בדים נשפכים, פנינים, תחרות וקו מותניים גבוה. בקולקציה החדשה אפשר לראות כמה מאפיינים ייחודיים לעיצובים שלו, כמו שימוש בא-סימטריה ומחשופים מתוכשטים, וכמובן השפעות משנות השלושים והארבעים – עם שימוש מעניין בתחרות, בחרוזים ובאבני סוורובסקי. הטאץ' העדכני, בדמות חגורות שחורות ונוצות בשחור ולבן זרק אותנו ל"ברבור שחור", וזה גם אולי המאפיין הכי דרמטי שתמצאי בקולקציה הזאת.

לאיזו כלה: מצד אחד טרנדית, מצד שני לא מתאמצת; מצד אחד רומנטית, מצד שני לא קיטשית ודרמטית. רוב העיצובים בקולקציה מתאימים במיוחד לכלות גבוהות, דקיקות ועדינות, ממש כמו הפלאפריות של שנות השלושים.

כלות ברזומה: קארין מגריזו ואפרת דור. בשוטף ראינו את השמלות שלו על אסתי גינזבורג.

חתונה קארין מגריזו (צילום: אלעד דיין)
קרין מגריזו בשמלה של אלון לבנה מקולקצייה קודמת | צילום: אלעד דיין
אפרת דור מתחתנת (צילום: אלעד דיין)
נסיכה מג'ונג'נת. אפרת דור בשמלה של ליבנה | צילום: אלעד דיין

מידות: שמלות מוכנות למדידה אפשר למצוא במידות 36-42, אך בסטודיו נתפרות שמלות לכלות בכל מידה.

יד ראשונה מתופרת: השמלות נתפרות במיוחד בתפירה אישית לפי בחירת הכלה ולפי מידותיה. שמלה מקולקציה קודמת, או כזאת שהושכרה בעבר, תעלה לך פחות.

מחירים: מחיר השמלות בקולקציה נע בין 4,500 ל-14,000 שקל להשכרה. אם תרצי לקנות את השמלה, תאלצי להוסיף 30 אחוז נוספים למחיר. שמלה מקולקציות קודמות או מהאאוטלט של ליבנה תעלה לך 1,500-7,000 שקל.

אין תמונה
ברבורה לבנה
אין תמונה
ברבורה לבנה
אין תמונה
ברבורה לבנה
אין תמונה
ברבורה לבנה
אין תמונה
ברבורה לבנה
אין תמונה
ברבורה לבנה
אין תמונה
ברבורה לבנה

*סטודיו אלון ליבנה, הרצל 20, תל אביב (בתיאום מראש). לפרטים: 077-5357363.

>> איך נראית בר רפאלי בשמלת כלה?
לא מתחתנת אבל עדיין מחפשת בגדים? היכנסי ל-StyleRiver