דורין מלכה איבדה לפני 18 שנה את אחותה התינוקת בפיגוע במלון ג'רמי בנתניה, ומאז היא משתייכת לארגון "משפחה אחת" הפועל למען משפחות נפגעות טרור ופעולות איבה. את עמית, בן זוגה, הכירה אחרי שיצאה בכלל עם חבר שלו: "חבר שלי יצא איתה פעמיים, ואמר לי שמע, בחורה נחמדה. רציתי לצאת איתה והיא לא רצתה", סיפר עמית לפאולה וליאון. אחרי כמה שנים, כשנזכר בבחורה הנחמדה, ניסה עמית שוב להתחיל עם דורין – והפעם הצליח.

לפני כארבעה חודשים התבטלה החתונה הגדולה עליה חלמו עמית ודורין בגלל הקורונה, והם נישאו בטקס פרטי בבית כנסת. אלא שהשבוע החליטו החברים מארגון משפחה אחת שהם לא מוכנים לוותר על השתתפות בחתונה, והפתיעו את דורין בחתונה בהפתעה במסגרת טיול של הארגון.

"יצרו איתי קשר חברות שלה מהארגון ואמרו שרוצים לארגן הפתעה לדורין על החתונה שהתבטלה", סיפר עמית, ודורין הוסיפה: "הצטרפתי לקבוצה הזו בגיל 20 ומאז אנחנו ביחד, משפחה של 18 שנה. יצאנו לטיול, קבוצה בה רק מי שאיבד מישהו מגיע, בלי בני זוג או ילדים, חבורה מאוד מגובשת. זה היה בגולן ופתאם בערב כולם יושבים ביחד ואחת המארגנות מספרת לכולם שמי שלא יודע התחתנו במצומם לפני כמה חודשים ולא הצלחנו לחגוג עם כל החברים, ועכשיו נחגוג עם דורין את החתונה, אבל אי אפשר לחגוג בלי החתן – והיא קוראת לעמית מהצד".

עמית הביא לדורין כמה שמלות כלה לבחירה וזר פרחים לראש – ובנוכחות חברי הארגון הם ערכו חתונה נוספת ומרגשת במיוחד.