אין תמונה
בקיץ לא היית יכולה לצאת ככה מהבית

חתונה בחורף מביאה איתה בהכרח גם את כל המוצרים הנלווים: שמלת כלה חורפית, עיצוב שיער חורפי וכמובן – איפור מותאם לחורף. ביקשנו ממאפרת הכלות שלי לאון המלצות וטיפים לאיפור חורפי, והיא גם סיפרה לנו על שלושה מראות איפור טרנדיים שהולכים להיות הדבר הכי רותח בעונה הכי קפואה.

>> מחפשת מאפרת לחתונה? יש לנו מה להציע לך

התאימי את האיפור לעונה

"לאיפור בחורף יש יתרון בולט", פותחת לאון ומסבירה. "לא קיימת בעיה של לחות. למעשה, סביר להניח שהאיפור ששמת בצהריים ישרוד בקלות רבה עד סוף הערב הגדול". מעבר לנושא הלחות, לאון אומרת שחשוב להביא לידיעת המאפרת שלך הבדל נוסף בין העונה החמה לזו הסגרירית בה בחרת להינשא: הבדלי התאורה. "האור בתקופת החורף שונה במהלך היום, הצבעים כהים ואפורים יותר", היא אומרת."בנוסף, כל החתונות בחורף מתקיימות במקומות סגורים, ותאורה במקום סגור תהיה שונה לחלוטין בגוונים שלה מזו שתהיה בחלל פתוח. אני ממליצה לשאול ולברר באולם מה יהיה סוג התאורה בערב החתונה, ולהגיע עם המידע הזה לאיפור הניסיון".

המראה הדרמטי: חורפי וכבד

לאון ממליצה על שלושה מראות עדכניים במיוחד שמתאימים לעונה. "המראה הדרמטי מתאים מאד לחתונה בחורף, כיוון שהוא יכול להרשות לעצמו להיות עמוס באיפור, שאין חשש שיתמוסס בלחות". כמו כן, הצבעים הכהים ממנו מורכב המראה הדרמטי עשויים להראות מעט כבדים בתקופת הקיץ, הקלילה יותר.

איך יוצרים את המראה הזה? העיניים מעושנות בגווני אפור כהה, פנינה או בצבע הטרנדי ביותר של החורף - ברונזה. ניתן ליצור מראה חתולי עם משיכת הליינר עד מעל לעין, ומומלץ למרוח כמה שכבות של מסקרה או אפילו להדביק ריסים מלאכותיים, לעיבוי דרמטי של הריסים. "השפתון של המראה הדרמטי הוא שפתון אדום, הנע מאדום בהיר לאדום דובדבן", אומרת לאון, וממליצה להימנע משימוש בליפגלוס, כדי למנוע מראה מאולץ מדי. "אם את רוצה ללכת עם זה עד הסוף, נסי לק אדום כהה", היא מציעה.

אין תמונה
איפור כבד שיכול להשתמר בזכות היובש באוויר. המראה הדרמטי

המראה המסתורי: מוקפד וקלאסי

"אם את ממש אוהבת וינטג' ושמלת הכלה שלך מכילה המון תחרה, שמשיה או פנינים, כנראה שהמראה המושלם בשבילך הוא המראה המסתורי", אומרת לאון. "משיגים אותו על ידי כך שהעיניים מאופרת באייליינר שחור דק, ומעליו צללית בגווני ורוד עתיק או לבן פנינה. הריסים מושחרים ומודגשים בכמה שכבות של מסקרה, הלחיים בוורוד בהיר והשפתיים בשפתון אדום בהיר תחום בקפדנות. זה מראה מוקפד וקלאסי, והוא מאוד מתאים לחתונה בחורף", היא מסכמת.

אין תמונה
מתאים למלמלות ותחרות. איפור וינטג'

מראה מלכת הקרח: בהיר ומוכסף

"אם את רוצה יופי עילאי ומרוחק, זהו המראה הנכון ביותר לחורף הקרוב", מבטיחה לאון. איך יוצרים אותו? העיניים מודגשות באיילינר בגווני כסוף, לבן או תכלת. הצלליות בגוונים קרים וכסופים כמו כסף, פנינה, כחול-אפור או אפור בהיר. הצללית הבהירה יכולה להמשיך מתחת לעין, ליצירת מראה בהיר עוד יותר. "השתמשי גם במייקאפ בהיר במיוחד, וצרי מראה של לחיים חיוורות", ממליצה לאון. גווני השפתון בהם היא מורה להשתמש הם ורוד חיוור או סגול שזיף. "יש לך אומץ? שימי לק מטלי בגווני סגול בהיר או לבן כסוף", היא מציעה בקריצה.

אין תמונה
מראה בהיר וחיוור. מלכת הקרח
>> חתונה בחורף: כדאי או לא כדאי? כל היתרונות והחסרונות
>> הכל על מאפרים ואיפור לחתונה