תארו לעצמכם שאתם עושים קניות בסופר, כשלפתע נכנסת אישה לבושת בשמלת כלה, ודורשת מאחד העובדים שיתחתן איתה עכשיו – או שהיא נפרדת ממנו. נשמע הזוי? אז זה מה שחוו קונים בסניף של רשת טארגט שבלאס וגאס. אישה לבושה לבן נכנסה לחנות ופנתה לבן זוגה שעובד במקום: "תתחתן איתי עכשיו או שזה נגמר". מצלמות האבטחה צילמו את האירוע, והסרטון הופץ במהרה בטיק טוק ובטוויטר.

הכלה הגיע לחנות מלווה בכומר ובחברה, שככל הנראה נבחרה להיות השושבינה לאירוע המעט מאיים הזה. "התארסנו לפני שנתיים", אמרה הכלה לחתן המיועד ההמום, "וזה הזמן או להתחתן או לסיים עם זה". כשהכלה ראתה את קהל הקונים שצופה בה היא פנתה אליהם ואמרה שהיא "רק רוצה לגרום לארוס שלה להתחייב אליה".

 

 

 

כשהחתן הבין שאשתו לעתיד (או לא) רצינית, הוא ביקש ממנה לצאת החוצה ולדבר. הכלה הסכימה ואמרה כי היא "רועדת מהתרגשות". כשעבר הארוס ליד המצלמה היה נשמע שהוא ממלמל משהו לא ברור. אולי זעקה לעזרה? 

לצערנו, אנחנו לא יודעים מה עלה בגורלם, או בגורלו, של אותו עובד סופר. לא ברור אם הם התחתנו או לא, ואם כל ההפקה הזו היתה אמיתית או אולי אפילו מבוימת. אנחנו רק מקווים בשביל אותו ארוס, איפה שהוא לא יהיה, שהוא מחזיק מעמד.