אם הרגשתם מחסור קל בסופגניות השנה, יכול להיות שהסיבה לכך היא בחור בשם אלכס בבאילוב. בבאילוב, בן 31 מרמת גן, החליט להציע נישואים לבת זוגו, אלמוג להב (26), בדרך הכי מתוקה שיש - תרתי משמע. "חיפשתי כל מיני רעיונות, חשבתי שאולי ניסע לחו"ל ואעשה את זה שם, אבל התקופה הזו לא מיטיבה עם רעיונות שגרתיים", סיפר בבאילוב ל-mako. "בסוף החלטתי ברוח החג להציע בדרך הכי מקורית שמצאתי: כתבתי את הצעת הנישואים עם 73 סופגניות".

אלכס ואלמוג ביחד כבר כמעט שנתיים. "דיברנו על זה שנתחתן וידעתי שהוא תכנן להציע לי באיזה פיקניק שבוטל בגלל מזג האוויר", סיפרה להב, ותיארה כיצד הציע לה אלכס השבוע לצאת לסיבוב בקניון. "הסתובבנו ונתקלנו בדוכן של רולדין. רציתי סופגנייה, אבל אלכס אמר לי 'את לא צריכה סופגניות'. לא הבנתי מה הוא רוצה ומה הוא מתווכח איתי על זה, וכמובן שהתעצבנתי מאוד", היא אומרת. "לא ידעתי שמצפה לי ההפתעה הכי מקסימה שיש".

הצעת נישואים סופגניות  (צילום: עצמי)
"לא יכולתי להפסיק לצחוק ולהתרגש" | צילום: עצמי

הצעת נישואים סופגניות  (צילום: עצמי)
אלכס בבאילוב ואלמוג להב | צילום: עצמי

כשהגיעו לדירתם ביקש בבאילוב מאלמוג להיכנס לחדר למשך כשעה. "חשדתי שהוא מתכנן משהו אבל לא ציפיתי לזה. כשיצאתי לסלון ראיתי את הסופגניות עם הצעת הנישואים ולא יכולתי שלא לצחוק, בעיקר כי רגע לפני הייתי ממש עצבנית. כמובן שגם ממש התרגשתי, והוא ישר לקח את הטבעת ושאל אם אני מוכנה להתחתן איתו. ברור שאמרתי לו מיד כן", סיפרה להב. "הוא גם אמר לי שאני חייבת להפסיק להרוס לו את ההפתעות שהוא מכין לי, כי אני תמיד שואלת אותו מלא שאלות", היא צוחקת.

מה עשו בני הזוג עם כל 73 הסופגניות? "חלק אכלנו ואת השאר חילקנו למשפחה, לחברים, לשכנים ולאנשים ברחוב", מספרת להב. "כולם חשבו שזה ממש מטורף ועפו על הרעיון המקורי", היא אומרת, "והכי חשוב - אני קיבלתי את הסופגניות שרציתי פלוס הצעת נישואים".