ישנם מצבים בחיים שבהם את מחויבת להוכיח את כישורייך המוטוריים: הראשון הוא בשיעור מלאכה בכיתה ז', השני הוא כאשר את מתבקשת לעזור לילדים שלך בשיעור מלאכה והשלישי והמכריע מכולם הוא מסיבת הרווקות של החברה הכי טובה שלך. מצד אחד, את חושבת לעצמך, מה שהיא באמת רוצה זה מלתחה חדשה. מצד שני, עצמך עונה לך, מדובר ביום כל כך מרגש ובלתי נשכח שסוודר - יפה ככל שיהיה – הוא לא מזכרת מוצלחת לימי הפלטה והחצ'קונים שחלקתן.

ועכשיו מגיעה השאלה הקשה באמת (לא, לא "כמה לשים בצ'ק?"): מה את יכולה להכין שיגרום לרווקה המתמסדת למרר בבכי מהתרגשות מבלי להשקיע הון. מכיוון שזאת דילמה קשה שעוברת על כל חברה טובה של מתחתנת, ליקטנו עבורך כמה רעיונות מבעלות ניסיון. והאמת? הפעם אנחנו באמת מאמינות שהם שווים בטירוף. 

מוזיקה (צילום: jupiter images)
מיקס דיסק זה הכי הכי | צילום: jupiter images

הכיני לה את הפסקול של החברות שלכן

הקונספט: צרי לה רשימת השמעה עם שירים שמאפיינים את הקשר שלכן, התקופה שבה הכרתן, אהבות ראשונות, חוויות שעברתן ביחד ובקצרה: פס הקול של הקשר שלכן. 
יתרון: מהר מאוד תגלי שזו רשימה שגם תרצי לשמוע בעצמך.
חיסרון: זהירות, את עלולה להיזכר שפעם חשבת שהזמר אדם סקסי בטירוף והבי.ג'יז ממש מגניבים.
רמת הקושי: לבחור, להוריד. מה כבר מסובך בזה?
שדרוג: אחרי ששמרת בדקה 15 שירים המייצגים נאמנה את הכלה והשמלה, השקיעי בטקסט נלווה שבו תצייני את רשימת השירים ונקודות ציון משמעותיות בחייכן הקשורים בהם.

מסיבת רווקות  (צילום: shutterstock, Nadezda Barkova)
רק שיהיה מספיק אלכוהול - לא משנה בכלל מה הבאת | צילום: shutterstock, Nadezda Barkova

תפרי לה חולצה בשקל

הקונספט: קני חולצת טי שירט והדפיסי משהו מגניב עליה. זה יכול להיות תמונה משותפת, זיכרון ויזואלי או פשוט משפט כמו: "טרנטע, אבל התחתנתי לפנייך יא כונפה", רק יותר מעודן.
יתרון: את משחקת אותה מעצבת אופנה ליום אחד.
חיסרון: אחרי שכל האקסטזה תימס, יש סבירות יותר מגבוהה שהחולצה תהפוך לפיג'מה או גרוע מכך, לסמרטוט.
רמת הקושי: בינונית פלוס. את בכל זאת צריכה למצוא איזה אימאג' מגניב מהאינטרנט או תמונה יפה, וממש לצאת החוצה מהבית ולמצוא מקום שמדפיס.
שדרוג: תשקיעי בחולצה שווה. קרי: לא כזאת שתיקרע יום למחרת.

בני לה ערכה למתחתנת

הקונספט: רכשי לך קופסה ואליה הכניסי את כל מה שנשואה טרייה צריכה לדעתך: סבונים, סינר, נרות, ספר בישול, צעצועי סקס, אזיקים או כל העולה על רוחך.
יתרון: לא משנה מה תשימי, כל עוד הקופסה גדולה – זה נראה מושקע בטירוף. חוץ מזה שאת תמיד יכולה לדחוף לשם כל מיני מתנות שקיבלת פעם ואין לך מה לעשות איתן.
חיסרון: מלבד הגימיק, אין הרבה מה לעשות עם זה, אלא אם כן תשקיעי בחפצים מגניבים באמת, אבל אז זה גם יעלה יותר.
רמת הקושי: בינוני. את עדיין צריכה למצוא במקס סטוק מספיק חפצים נחמדים ומקוריים שיהפכו את הגימיק לראוי.
שדרוג: השקיעי בקופסה שווה באמת. נכון שאסור להסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, אבל אם הקנקן הורס – תאמיני לנו – זה יעבוד.

מסיבת רווקות  (צילום: shutterstock, Nadezda Barkova)
הכי כיף לקבל מלא מתנות יחד | צילום: shutterstock, Nadezda Barkova

 גזרי לה קופון

הקונספט: צרי פנקס קופונים, כשכל קופון הוא למעשה כתב חוב שכלת השמחה יכולה לנצל בכל רגע נתון. הקופונים יכולים לנוע החל ממסאז' רגליים, קפה ועוגה (על חשבונך כמובן), סרט בנות, מסע שופינג משותף וכן הלאה.
יתרון: מדובר במתנה מפנקת שמחזיקה מעמד גם מעבר לערב הספציפי.
חיסרון: את חייבת לעמוד בהתחייבות של עצמך. כך שגם חודש אחרי היום המאושר, כשהכלה פתאום רוצה לבלוע עוגת שוקולד חמה ואת בדיוק במצוקת פחמימות, אין מנוס – את צריכה לבלוס. ולשלם על זה. כך שמוטב שתחשבי טוב אילו קופונים את מכניסה לערכה.
רמת הקושי: קלה מאוד. את אפילו לא צריכה לטרוח בעיצוב מטורף. פשוט לוקחת דפים צבעוניים, טושים בשלל צבעים ומהדק.
שדרוג: כדי להפוך את המתנה לזוגית, את יכולה גם ליצור פנקס קופונים שהכלה תציג לגבר שלה. אבל אז את צריכה להיות סגורה על זה שהבחור בעניין. כי מוטב שנדע כבר עכשיו: זה שהוא רוצה להתחתן איתה, עדיין לא אומר שהוא אוהב לעשות לה נעים בגב.

מסיבת רווקות  (צילום: shutterstock, Nadezda Barkova)
את מכירה מישהי שהייתה מתנגדת לקבל איזה פדיקור? | צילום: shutterstock, Nadezda Barkova

תכנני לה דילדו ייחודי

הקונספט: באמת חשבת שלא נגיע לזה? את בטח אומרת לעצמך שוויברטור - או כל צעצוע מין אחר שרוטט, חודר, מרעיש ומדבר - הוא נדוש, מגעיל ויקר בטירוף. ובכן, אתרי אינטרנט חו"ליים ילמדו אותך לעשות דילדו עבודת יד, כלומר בבית. אנחנו לא באמת רוצות להיכנס לזה, אנחנו מעדיפות להיכנס לאתר.
יתרון: כאילו, דילדו תוצרת עצמית?
חיסרון: ברור לך שזה ייצא כמו הפרצוף שלך.
רמת הקושי: קשה. מאוד קשה.
שדרוג: לכי תקני כבר חדש וזהו. ואם זה יהיה טוב, תקני גם לה.

תפתחי מתנה בדיעבד

הקונספט: מדובר במתנה שאת יכולה לתת רק אחרי מסיבת הרווקות. דאגי לצלם כמה שיותר תמונות מהאירוע - של הכלה, החברות, האווירה. יום לאחר מכן, סורי לחנות הצילום הקרובה ופתחי אותן. אפשר לתת אותן בכל דרך: אלבום, קולאז' או לוח שעם.
יתרון: מדובר בזיכרון הכי אותנטי ממסיבת הרווקות. אחרי הכול, אף אחד כבר לא טורח להדפיס תמונות היום. לא משנה כמה האירוע היה חד פעמי.
חיסרון: את עדיין צריכה להביא משהו למסיבה עצמה מלבד את עצמך.
רמת הקושי: קל מאוד.
שדרוג: עשי טוב והפיקי את זה כבר למחרת. אף אחת לא רוצה לקבל תמונות שלוש שנים אחרי ולהיזכר בימים שהייתה מאושרת, רזה והדוקה.

>> הכירי את הריאליטי החדש: כלות מתחרות על ניתוח פלסטי וחתונה קומפלט