זו כבר תקופה ארוכה שארי (Aerie), מותג ההלבשה התחתונה והפיג'מות של אמריקן איגל, מקדמים מסרים של קבלה, הכלה, גיוון ואהבת הגוף. כבר ב-2014 הן השיקו את מסע הפרסום שלהן #AerieReal, והתחייבו להשתמש בתמונות שלא עברו שפוטושופ או עיבוד בפרסומות שלהן. המהלך היה הצלחה גדולה והמכירות הרקיעו שחקים. מתברר נשים לא צריכות (או אפילו רוצות) לראות תמונות של סטנדרטים לא מציאותיים כשהן קונות חזיות. מי היה מנחש?

Representing all women with @aerie! #Deaf #HearingAids #hearingaidsarecool #ItMe https://www.ae.com/aerie-real-happy-demi-lightly-lined-bra-deep-plum/aerie/s-prod/0792_8043_536

A post shared by GROBSLynn (@grobslynn) on

עכשיו החליטו ללכת ברשת צעד קדימה ובקטלוג הקולקציה הנוכחית הן מציגות עוד ועוד נשים - כולל כאלה שאינן דוגמניות מקצועיות - בצורות, צבעים, גדלים, גילאים וסוגים שונים. הקטלוג כולל גם מספר נשים עם מוגבלויות שונות, מחלות כרוניות, צלקות ניתוחים ועוד. 



כצפוי - התגובות של הקהל וברשת חיוביות ונרגשות. נשים (ואנשים) עם מוגבלויות סובלות מתת ייצוג קשה בתעשיית האופנה ובמדיה ולתמונות הללו קיימת השפעה גדולה על נשים שלא רגילות לראות את עצמן מיוצגות באופן הזה. 


הקטלוג הזה הוא עוד הוכחה כי דימויים מיושנים של "שלמות" אינם מייצגים יופי נשי אמיתי, ובהחלט לא צריכים לשמש כדי למכור לנו בגדים משום סוג.