כבר שנים שמותג הרחצה דאב מקדם נושאים כמו קבלת הגוף ואהבת הגוף. מתוך האג'נדה הזאת יצרו קמפיינים מצויינים המבקרים את השימוש המופרז בפוטושופ, תצוגות אופנה בהשתתפותן של "נשים אמיתיות" (אהמ, כל הנשים אמיתיות) וכעת החברה משיקה סדרה מיוחדת של שישה בקבוקים המעוצבים לפי סוגי גוף נשיים שונים. 

"גזרה מקומרת או מבנה דקיק, גבוהה או נמוכה, עם צבע עור כזה או אחר, מידת נעליים או סוג השיער: יופי מגיע במיליון צורות וגדלים, והבקבוקים שלנו מציגים את המגוון הזה. ממש כמו נשים, רצינו להראות שגם הבקבוק האיקוני שלנו יכול לבוא בצורות ומידות שונות", נכתב באתר החברה.

הכוונות של דאב, חוץ מהמסחריות, אמנם טובות, אבל התחושה הכללית היא שהקמפיין האחרון יצא קצת עקום. ברגע שהחברה משווה את המוצר לאישה, בלתי נמנע להשוות גם את האישה למוצר. כשדאב דמיינו את הצרכנים שלהם מול המדף, בוחנת את סוגי הבקבוקים השונים ומחפשת את מה שמתאים לה, הם לא התחשבו במבט הגברי שבוחן את "סוגי" הנשים השונות ובוחר משהו לעצמו.

לא נהיה צבועות, גם אנחנו כאן ב-mako נשים מעלות לעיתים כתבות העוסקות בסוגים שונים של ישבן או אפילו צורות שונות של פותות. הדבר בעיקר נעשה כדי לנפץ את האידאל הפורנוגרפיה האחיד, ולהזמין נשים לדבר בנושא. אך ברגע שמצמידים לסוגייה הזאת מוצר, אמיתי, מצטרפים אליה גם יתר הדימויים: כמו ערך כספי של הבקבוק/גוף נשי ומבצעי אחד פלוס אחד. דאב אולי צרו לחגוג את הנשיות, אבל בלי כוונה יצרו קטלוג לבחור ממנו.

בשלב זה אגב לא ברור האם הסדרה המיוחדת תגיע לארץ, והאם תופץ.

גם ברחבי הרשת לא נרשמה התלהבות:

"תודה דאב, כבר מצאתי בקבוק בצורה של הגוף שלי"


מה עם כל הנשים שיש להן חור גדול בגוף?