"ברידג'רטון" הייתה לשיחת היום בכל יום שעבר מאז עלייתה לנטפליקס בדצמבר האחרון, והרוויחה את תואר הבינג' המועדף על חובבי האסקפיזם הטלוויזיוני כשהוכתרה לסדרה הכי נצפית בשרת אי פעם. כידוע, לצד הדרמות והתככים שסחפו את הקהל, גם לסצנות הסקס בסדרה (שיש שיגידו שהן גובלות בפורנו רך) יש, מן הסתם, חלק גדול בהפיכתה ללהיט הבלתי מעורער שהיא. כעת, מתברר שאותן סצנות היו לא רק הזדמנות למפלט מהחיים בעבור אותם צופים אדוקים, אלא הן גם עוררו בהם השראה וכמיהה - ודחפו אותם לשאוף לחיות חיים דומים לחייהם הסוערים של הדמויות, בראשן דפני (פיבי דינבור) וסיימון (רגה ז'אן פייג').

אז כמובן שאנחנו כבר לא חיים במאה ה-19, ואיננו משתייכים לחברה הגבוהה הלונדונית; אין בידינו את התקציבים שמימנו לבנות משפחות האצולה שמלה חדשה לכל יום, ואין לנו את האפשרות לכבוש את ליבו של רגה ז'אן פייג'. אבל אותם צופים אדוקים עשו מה שכן ביכולתם כדי לחוות את חוויית דפני וסיימון המלאה - ועל כן, הם רכשו מיטות זהות לאלה של הדמויות: ליזי טלבוט, רכזת האינטימיות של הסדרה שהייתה אחראית על הסצנות המהבילות ההן, אמרה בראיון למגזין אינסיידר כי מכירת מיטות אפיריון "עלתה באנגליה בחודש האחרון" על רקע הצלחתה של "ברידג'רטון".

ואמנם אותן סצנות מהבילות בכיכובם של דפני וסיימון התרחשו חלקן במקומות לא שגרתיים (בחדרי מדרגות, בפארקים, במסדרונות ומה לא) אבל כהשניים בכל זאת החליטו לעשות אהבה במיטה - היה זה במיטת האפיריון המפנקת למראה של הדוכס. "רגה ופיבי, תומכים בתעשיית הרהיטים מאז 2021", התלוצצה טלבוט. ארגוס, חברת קמעונאות קטלוגים בבריטניה, דיווחה על עלייה של כ-112% המספר האנשים שמחפשים מיטות אפיריון, וחשפה כי מכירת המיטות המדוברות זינקה בכ-300% בחודש האחרון, כך על פי מגזין International Business Times. ואם צריך עוד הוכחה לכך ש"ברידג'רטון" היא האחראית לכך - הנה לכם: על פי ארגוס, לקוחות רבים ביקשו בקנייתם שיהיה למיטה את "המראה של 'ברידג'רטון'". גם ג'ון לואיס, חנות כלבו בריטית, דיווחה כי מיטות האפיריון שלה נמכרו כולן זמן קצר לאחר עליית הסדרה למסך. 

מיטות אפיריון אינן הפריט היחיד שמכירותיו זינקו מאז שהסדרה נחתה בנטפליקס: גם מחוכים, פריט לבוש שאופייני לתקופת הריג'נסי בה מתרחשת הסדרה, הפכו לפריט מבוקש ופופולרי בקרב צרכניות רבות בחודש האחרון. וונדי לסן, מנהלת השיווק הראשית של מחוכי אורצ'רד, חשפה כי החברה ראתה עלייה משמעותית של 71% במכירות מאז ש"ברידג'רטון" נכנסה לחיינו. גם דובר אתר אטסי חשף כי נרשמה באתר עלייה של 91% בחיפושי המחוכים בשלושת החודשים האחרונים, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.