בימיה הראשונים של הקורונה, קצת אחרי "טייגר קינג" והרבה לפני "אמילי בפריז", ריאליטי הרווקים "חם, לוהט, רותח!" (Too Hot to Handle) היה אחד הבינג'ים שהפכו להכרחיים עבור כל מבודד עם גישה לספריה של נטפליקס. ההצלחה המפתיעה - לפי הערכות מהסתיו האחרון, מדובר היה בלהיט הכי גדול של המגפה נכון לאותו שלב - עשתה את שלה, ובנטפליקס לא יכלו שלא להזניק את הריאליטי לסיבוב אחד נוסף. רק שהסיבוב הזה, כך נראה, יהיה מעט שונה ממה שהתרגלנו אליו.

בבסיס הפורמט של "חם, לוהט, רותח!", למי שהספיק לשכוח, עומדת השאיפה להפוך לריאליטי היכרויות שיתמקד דווקא בחיבור הרגשי בין המשתתפים. לשם כך, נאסר על הרווקים - שבטוחים שהם מגיעים לתוכנית שגרתית בהרבה - לבצע מגע מיני כלשהו, ואם זה בכל זאת קורה (וברור שזה קורה), הם נקנסים בסכום כספי שנגרע מהפרס המשותף. 

למעשה, בנטפליקס היו כל כך מרוצים מהצלחתה של "חם, לוהט, רותח!" שהם חידשו אותה ישר לשתי עונות נוספות, שנייה ושלישית במספר. אבל איך אפשר לחזור פעם נוספת על ההפתעה שבמרכז התוכנית, במסגרתה הרווקים מגלים שבניגוד לציפיות, נאסר עליהם להתגופף? הפתרון, מבחינת ההפקה, היה להזמין את כל אותם רווקים לריאליטי פיקטיבי לחלוטין, בשם "מסיבות בגן עדן", לשמור בסודיות את דבר החידוש של התוכנית, ורק עם הגעתם של המשתתפים לווילה האקזוטית, לחשוף בפניהם את העובדה שהם חלק מהסיבוב החדש של הלהיט. 

הלקחים של נטפליקס מהעונה הראשונה של הריאליטי לא נגמרים כאן. בענקית הסטרימינג, שמן הסתם הייתה מרוצה מאוד מנתוני הצפייה של "חם, לוהט, רותח!", החליטו למנף את ההייפ ככל האפשר, והפעם יעלו את פרקי העונה במתכונת מעט שונה. העונה השנייה, שצפויה לעלות בשידור בחודש יוני הקרוב, לא תגיע בבת אחת כמו רוב התכנים של נטפליקס, אלא תופץ בכמה פעימות, כשמדי שבוע עולים כמה פרקים בלבד. לפי ברנדון ריג, בכיר בנטפליקס, הצעד נועד כדי "שיהיה לכם (הצופים) זמן לעכל ולדון בכל שלב של התחרות".