הפקות המקור של נטפליקס וההצלחה של "סיפורה של שפחה" היו רק ההתחלה: מלחמת שירותי הסטרימינג בעיצומה, כאשר שדה הקרב הוא הזמן הפנוי שלכם. שירות יוטיוב רד - מינוי בתשלום לאתר יוטיוב שמאפשר גישה לצפייה בלי פרסומות ולסדרות רשת מקוריות - העלה לאחרונה סדרה חדשה שהצליחה לעקוף בטבלאות הצפייה את כל הסדרות של השירותים המתחרים, לפחות לשבוע אחד.

הסדרה המדוברת היא "קוברה קאי", ספין-אוף טלוויזיוני לסרטי "קראטה קיד" מהאייטיז והניינטיז, בהשתתפות השחקנים המקוריים. הסדרה מתרחשת בהווה, כלומר 34 שנים אחרי אירועי הסרט הראשון, ובמהלכה ג'ואי לורנס פותח מחדש את הדוג'ו "קוברה קאי", ומצית מחדש את היריבות שלו עם דניאל לרוסו. חברת המחקר Parrot מספרת כי בשבוע עליית הסדרה, מה-6 ועד ה-12 במאי, הייתה זו סדרת הסטרימינג הנצפית ביותר ארה"ב, שעקפה את כל שאר הסדרות שעלו באותו שבוע, כמו "סיפורה של שפחה", "13 סיבות" והגירסה הערוכה של "משפחה בהפרעה".

למעשה, כמות הצופים של "קוברה" יותר מהכפילה את כמות הצפיות בפרק החדש של "שפחה" באותו שבוע, והשתוותה ל-54 אחוז יותר צפיות מהעונה השנייה של "13 סיבות" שעלתה באותו סופ"ש, ו-121 אחוז יותר מסדרה אחרת של נטפליקס, "אבודים בחלל", מה שהפך אותה כמובן לסדרה הכי מצליחה של יוטיוב רד אי פעם.

בעוד חברות הסטרימינג לא משחררות נתוני צפייה לציבור הרחב, הנתונים של חברת Parrot מתבססים על כמה וכמה מקורות מידע, בהם סקרים בקרב צופים, מדיה חברתית, שיתופי תמונות, בלוגים, פרוטוקלים של P2P ואתרי סטרימינג בהם אפשר להוריד את התכנים. לפי המספרים הללו, אם כך, "קוברה קאי" זכתה ל-46.9 מיליון צופים בשבוע המדובר, לעומת 40.2 מיליון צופים ב"13 סיבות", 26.8 מיליון צופים ב"משפחה בהפרעה" ו-25.1 מיליון צופים ב"סיפורה של שפחה". חשוב לזכור שיוטיוב, כפלטפורמה, זוכה לחשיפה עצומה ולקידום נדיב מאוד מצד גוגל, לכן נתוני הצפייה של "קוברה קאי" מפתיעים, אך גם מאוד הגיוניים. בכל מקרה, הסדרה חודשה לעונה שנייה, כך שמי שנהנה ממנה - יש למה לצפות.