כאילו שהיו חסרים לנו תכנים או פלטפורמות לצפייה, גם פייסבוק נכנסה אתמול רשמית למשחק, והשיקה את שירות הוידאו "Watch" שלה - הפעם גלובאלית. אז כן, גם בפייסבוק - כמו ביוטיוב, נטפליקס ואמזון - מתרחבים עם שירותי התוכן שהם מספקים, והופכים את סרטוני הבידור, החדשות, הספורט התוכן המקורי, ובקרוב גם שעשועונים ומשחקי הטריוויה שלהם - לזמינים בכל העולם. 

ואם כבר תוכן מקורי, נזכיר את סדרת הדגל של פייסבוק בכיכובה של השחקנית ג'יידה פינקט-סמית' (אישתו של וויל ואמא של ווילו וג'יידן), Red Table Talk, דוקו-ריאליטי טראשי שמלווה את  פינקט סמית' וחושף את אורח חייה ההזוי למחצה, שהספיק לייצר לא מעט כותרות. גם Huda Boss היא סדרת ריאליטי יחסית מדובר של פייסבוק, שעלתה ביוני האחרון ועוקבת אחרי גורו הביוטי והטיפוח הודה קטן. כעת, שתיהן זמינות לצפייה גם מחוץ לארה"ב. 

מארק צוקרברג (צילום: David Ramos, GettyImages IL)
צילום: David Ramos, GettyImages IL

אז מה אתם צריכים לדעת? שווטש יופיע לכם בקרוב בחלק העליון של הפיד, ואם אתם נכנסים מהאפליקציה בסמארטפון - תוכלו לראות את השירות בסרגל הקיצורים. וכמו כל דבר בפייסבוק, תנתן עדיפות בווטש שלכם לסרטונים שחברים שלכם אהבו. מה עוד? כרגיל, איפה שיש תוכן - יש גם תוכן שיווקי: ווטש צפויים לשלב בקרוב פרסומות שלא היו עד עכשיו בשירות, כי בכל זאת, פייסבוק השקיעו במהלך הזה יותר ממיליארד(!) דולר. האשטאג באסה אבל נתגבר.