אין מה לעשות, אינפלציית הפרסומות ברשת הביאה לכך שנהיינו אדישים ואנחנו צריכים גירויים חיצוניים קיצוניים הרבה יותר כדי להיות מסוגלים להתרגש מפרסומת חדשה. "מה שהופך סרט אימה למפחיד באמת, זו העובדה שהוא עלול להפוך לאמיתי", כך תירצה נטפליקס את תעלול היח"צ המטורף שעוללה לעוברי אורח ברחוב מרכזי באיטליה. כבר ראינו בעבר פרסומות מוזרות בהחלט, שלא תחשבו - אחת מהן אפילו לכדה את תשומת ליבנו ממש אתמול (רביעי), ובמסגרתה מוצגת הכלאה של השחקן אדם דרייבר ושל סוס (כן,כן). אבל השיטה השיווקית החדשה של ענקית הסטרימינג הותירה אותנו ללא מילים (וגם, ובכן, את הקורבנות שלה). 

על מה לעזאזל אנחנו מדברים? ובכן, כדי לקדם את קטלוג סרטי האימה שלה, כמו גם את יציאתו של סרט אימה איטלקי חדש, השיקה נטפליקס שלט חוצות באיטליה שקם לתחייה. וכשאנחנו אומרים "קם לתחייה", אנחנו מתכוונים שהוא קם לתחייה בצורה הכי מקריפה שיש. מדובר במעין שלט חוצות דיגיטלי ורחב מאוד, כאשר לכל רוחבו של השלט מתהלכת מפלצת דיגיטלית מפחידה. עוברי אורח נחרדו לגלות שאותה מפלצת לא מתקיימת רק על המסך - וגם יוצאת ממנו, בשר ודם. האמת, את הפחד של האנשים המסכנים האלה כשהמפלצת יצאה מהמסך ורדפה אחריהם אי אפשר לתאר במילים, וכדאי פשוט לצפות בזוועה. לא יודעים מה איתכם, אנחנו מאוד לא היינו רוצים להיקלע למצב שלהם, ונראה שנטפליקס עברו כל גבול.