סימון ביילס, המתעמלת האפרו-אמריקנית הראשונה בהיסטוריה שזכתה במדליית זהב אישית באליפות עולם, יוצאת להגנת קהילת הלהט"ב בעקבות סערה סביב השתתפותה בפרסומת לשירות המשלוחים Uber Eats. לפני כשבועיים יצא השירות בסדרת פרסומות בהן מופיעים ביילס וכוכב "עין קווירית", ג'ונתן ואן-נס, אשר מנסה להפגין בעצמו את הכישורים האתלטיים של ביילס בעודו לבוש באותו בגד גוף. הפרסומות לוו בכתובית "כל מה שסימון ביילס יכולה לעשות, ג'ונתן ואן-נס יכול לעשות, בדרכו המדהימה שלו".

אלא שהארגון השמרני הנוצרי One Million Moms יצא נגד הפרסומות וניסח עצומה שטוענת כי הקמפיין בהובלת השניים הוא שטיפת מוח אשר "מעודדת תכנים להט"בים וקרוס דרסינג", שכן ואן-נס מצהיר על עצמו כבעל זהות מגדרית א-בינארית. "במקום לגרום לקהלים שלהם לאבד את התיאבון באמצעות האדרה של סגנון חיים להט"בי, Uber Eats צריכים להתמקד במה שהם עושים ולהישאר ניטרליים לגבי נושאים שנויים במחלוקת", נכתב, "עבור כל מי שסקרן או מתקשה עם הזהות המינית שלו, צפייה במישהו מרקד בבגדים של המין השני היא לא התשובה". העצומה השיגה עד כה כ-7,000 חתימות.

ביילס עצמה הגיבה לעצומה וצייצה: "העולם שאנחנו חיים בו מעציב אותי, אבל אני אעשה איתך עוד מיליון פרסומות רק כדי לעצבן את כולם. תמיד אתמוך בקהילה הלהט"בית והיא מוזמנת לפרופילים שלי ברשתות החברתיות". דובר חברת Uber אמר למגזין People כי החברה "מחויבת בצורה בלתי מתנצלת לייצג את ספקטרוo הטעמים. מטאקו ועד לכישרון, אנחנו אוהבים חריף. ג'ונתן ואן-נס וסימון הדגימו מיומנות אתלטית וביטחון עצמי מרשים, תכונות שמיליוני אימהות בכל מקום תומכות בהן". 

בזמן שחלף מאז תגובתה של ביילס, ארגון One Million Moms - המגדיר את המטרה שלו כ"עצירת הניצול של הילדים שלנו, במיוחד על ידי התקשורת" - טרם הגיב למתקפה שלה. בינתיים, המתעמלת זוכה לתגובות רבות התומכות בה על הצהרתה. "זה בסדר, 'מיליון אמהות' הוא באמת איזה 12 אמהות", כתבה לה אחת המגיבות, ואחרת הוסיפה: "אנשים משוגעים, קנאים ולא מסוגלים להתמודד עם זה שמישהו אחר משגשג. תעיפי את האבק מהרגליים שלך, סימון ביילס, ותמשיכי להיות כמו שאת". "לא ניסיתי את Uber Eats, אבל אתם יכולים לספור אותי", הבטיח גולש נוסף, "לעצבן מיליון אמהות 'נוצריות' שווה את הקלוריות".