הידד! הֶאָח! אדינה חזרה אלינו וקיבלה זמן מסך. קאט נפגשת סוף כל סוף עם אהובתה משכבר הימים, אבל הן לגמרי "רק מיודדות", שזה קו עלילה שאף אחד לא באמת קונה - לא הצופים ולא שאר הדמויות בסדרה. אדינה מנהלת כל מיני שיחות משונות בטלפון, שכל כולן בשפה זרה ועם מבטא כבד. את סוף השיחה היא מסכמת באמירת "איי לאב יו", ודווקא המשפט הזה נאמר באנגלית, מן הסתם כדי שקאט תוכל להבין רק את הקטע הזה המנותק מהקשר ולהתחיל להילחץ שאדינה נמצאת בזוגיות.

באופן קריפי למדי קאט מחליטה להופיע בדירתה של אל-אמין באמצע הלילה, ושם היא מגלה שאדינה בכלל דיברה עם אמהּ ולא עם אף חברה חדשה. הן מזמינות אותה לארוחת ערב שבה מתגלה סיפור הרקע של אדינה: אמא שלה ניסתה להוביל מהפכה במדינה שממנה הן מגיעות. אגב, שמה של המדינה לא הוזכר אפילו לא פעם אחת במהלך חמש העונות, עובדה די מביכה בשביל סדרה שמתיימרת לעסוק בנושאים "פוליטיים". בכל מקרה, אותה מהפכה נכשלה, והאֶם מנסה לטרפד כל ניסיון מהפכנות של בתה כי מניסיונה המר זה מוביל רק לדברים שליליים. הגילוי הזה בהחלט מסביר את המוטיבציה של אדינה והופך אותה לדמות עגולה ומעניינת יותר. הפרק עוד משתפר כשאדינה מטיחה בקאט באחד הוויכוחים שלהן שהיא לא יכולה להילחם כל מלחמה, ובעצם חושפת כמה קאט היא פריווילגית. ואם העובדה שקאט קיבלה על הראש על היותה מעצבנת וכנראה תהפוך להיות קצת יותר נסבלת משהייתה אתמול, אז מבחינתנו זה ניצחון קטן.

"טייני ג'יין" מצדיקה את הכינוי שלה בפרק הזה, ויוצאת קטנה במיוחד כשביקורות שליליות מתפוצצות לה בפרצוף. בתכלס, הרבה יותר כיף לראות את ג'יין נכשלת ולא רק מצליחה כל הזמן בקטע לא פרופורציונלי. היא וסקוט, העובד שלה והאדם שאני בקושי זוכרת איך קוראים לו, מעוניינים ללכת למחלקת משאבי אנוש ולהודיע על הזוגיות שלהם ובכך גם להפוך אותה לרשמית. כל עניין המשיכה ההדדית והרצון שלהם להיות ביחד פשוט לא נראה אמין ולא עובר את הצופים - אבל מעבר לזה, ברמה העלילתית, ג'יין הקדישה קצת עד אפס מחשבה לשאלה האם זה לגיטימי שבוסית תהיה בזוגיות עם הכפוף לה, על אף שהיפוך של המינים ביקום מקביל לא רק שהיה מדליק נורה אדומה, אלא כנראה היה מקבל קו עלילה משל עצמו במשך עונה שלמה.

אבל סיפור הזוגיות הזה ממשיך לקרות משום מה, וג'יין וסקוט כבר נמצאים בדרך למשאבי אנוש כשג'יין מבינה (ובצדק) שזה לא הזמן הנכון להרעיד את המערכת. היא מחליטה להעניק את תשומת הלב המלאה שלה לעובדת השנייה, זו שהיא זנחה עד כה. סקוט, כבר לא במוקד העניינים, מחליט לפתע שהמתח המיני (לכאורה) גדול מדי עבורו והוא מחליט להתפטר. אם קארמה בטלוויזיה היא דבר אמיתי, אז נשמח מאוד שאותה עובדת תחליט לעזוב את המדור של ג'יין גם היא ושהכתבת המצטיינת תתמודד לראשונה בחייה עם כישלון אמיתי. זה לא משמחה לאיד - טוב, בסדר. אולי קצת כן.

לסאטון כבר ממש נמאס לדבר על ריצ'רד. זה קצת משונה בהתחשב בכך שעבר ממש מעט זמן מאז שהם נפרדו, אבל אפשר להבין אותה. היא רוצה שיפסיקו לטפל בה בכפפות של משי, ולכן מחליטה לפתור את זה בצורה שרק ב"עושות כותרות" אפשר לעשות: לערוך מסיבת גירושין בבאולינג. הרעיון שלה חמוד, הביצוע גם, והאאוטפיטים א-לה-"בנות הפאוורפאף" הם דבר שאני אשמח מאוד שיהיה בארון שלי לפורים הקרוב וכמה שיותר מהר בבקשה.

הרגע המדהים של הפרק נרשם חד משמעית בסופו, ברגע שבו שלוש החברות שבות ממסיבת הגירושים של סאטון. הן יושבות על הספה בדירתן, עכשיו המשותפת, וסאטון מחליטה להתמודד עם הפיל הגדול שבחדר: שמלת הכלה. ואז מופיע ניצוץ של כנות בסדרה שרובה פייק: ג'יין וקאט מודות ששמלת הכלה של סאטון, ובכן, לא מאוד יפה. זה כמובן דבר שכולנו חשבנו, אך לא היה מי שישמע את זעקתנו. בתור סדרה שמתעסקת באופנה בצורה אקססיבית, הדמויות שם לבושות לרוב על הטווח שבין מוזר אך בכל זאת מחמיא לבין מזעזע. ובאמת, השמלה של סאטון הייתה דוגמה נהדרת לאאוטפיט מכוער במיוחד, והיה נחמד לראות שהסדרה קצת צוחקת על עצמה ומכירה בכך שהן מתלבשות נורא. נכון, זה לא נאמר בדיוק ככה, אבל ניקח את מה שיש.

העונה החמישית של "עושות כותרות" משודרת ב-yes