אמש ביצאת צדיק התעמת חיים אתגר עם אנשי מוסך "לה קאר" ברעננה בעקבות תלונות שהגיעו למערכת התוכנית. הרכב שבו בוצעה התקלה, הושאר בידיו של דוד סבג - שמאוחר יותר התקשר וטען ש"חצי אוטו פורק" - על אף שמדובר היה בסך הכל בממסר תקול.

דוד טען שמדובר היה בנזק רציני ובהרס המחשב ברכב, ודרש לא פחות מ-5,000 שקלים על התיקון. לשם השוואה, הצדיק שנמצא קודם לכן גבה על תיקון התקלה 170 שקלים בלבד. לא די בכך, אלא שמהנדס הרכב דוד נמרי שליווה את התוכנית גילה כי המחשב כלל לא הוחלף בניגוד לטענות. בעקבות הממצאים, יצא אתגר להתעמת עם דוד. "הייתה שם תקלה פשוטה מאוד", טען אתגר בפני דוד. "איתך אין לי מה לדבר", ענה לו דוד והלך למקום מפתיע - לחדר השירותים, שם הוא הסתתר מפני המצלמות. "אתה באמת רוצה לנהל את הדיון הזה כשאתה ננעל בשירותים, אדוני?", שאל אותו אתגר.

"יש בן אדם שמתעסק באלקטרוניקה ומחשוב, אני מכונאי. ברגע שהבאתי אותו אמרתי לו: 'תשמע, תבדוק'", טען דוד. כשהוא נשאל האם משתמע מדבריו שהוא מעסיק נוכלים, ענה: "אני צריך לברר את זה מולו. הוא אומר שהוא החליף את המחשב. אני לא יודע. אני לא הייתי באותו רגע".

"למה המקום הזה ואתה מתנהלים בצורה לא ישרה? דוד, מגיעים לכאן אנשים שלא מבינים ולא יודעים, הם פונים אלייך כי הם סומכים עלייך", אמר אתגר לדוד. "אני לא משקר לך, תפרסם. ברוך השם, בארבעים שנה במקצוע הזה, לא משקר. סע לשלום".

המוסכניק שתפס את חיים אתגר לא מוכן (צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12)
"לא עשיתי שום דבר רע, עומד מאחורי כל מילה שלי" | צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

מדוד סבג ומוסך לה קאר נמסר בתגובה: "אני לא עשיתי שום דבר רע ואני עומד מאחורי כל מילה שלי. היא קיבלה עבודה מעל ומעבר. כל העבודה שנעשתה, נעשתה באמינות ובנאמנות. אני אגיש תביעה משפטית על כל מה שנעשה פה. אני לא עשיתי שום דבר רע, אני מוכן להחזיר את הכסף, אני עומד מאחורי המילה שלי".