בפרק ששודר הערב ב"יצאת צדיק", הגיעו טכנאי דוודים לתקן תקלה פשוטה ושכיחה בדוד: תרמוסטט תקול. טכנאי צדיק היה מחליף את התרמוסטט באחד תקין וגובה בין 300 ל-350 שקלים.

הטכנאי עמרי חיים כהן הגיע לתקן את התקלה כשהוא מצוייד בתרמוסטט ובגוף חימום. הוא זיהה את חוט התרמוסטט השרוף, אבל במקום להחליף אותו ולסיים את הטיפול בתקלה, הוא סיפר ללקוחה בדירה שהתרמוסטט נשרף בגלל שגוף החימום חלש עקב הצטברות אבנית. הטכנאי טען שיש להחליף את גוף החימום בנוסף לתרמוסטט. הוא קבע זאת מבלי לבדוק את גוף החימום, מה גם שהתרמוסטט לא נשרף בגלל ריבוי אבנית, גוף החימום היה נקי.

עוד המליץ הטכנאי ללקוחה להחליף את שסתום הבטחון בטענה שהוא נוזל ועלול לגרום להצפה בגג, מה שלא היה נכון: השסתום היה תקין לחלוטין. בסיום עבודתו דרש הטכנאי 1,170 שקלים עבור החלפת תרמוסטט, גוף חימום ושסתום בטחון.

תגובתו של עמרי חיים כהן נמסרה לנו בבוקר השידור ועל כן לא נכנסה לתוכנית, הנה התגובה:

מכיוון שהדוד היה ישן מצאתי לנכון להחליף גם את הגוף חימום. עם החלפתו הלקוחה קיבלה אחריות מלאה על החלק.
לגבי הפורק, נעשה סרטון קצר (ולא "סלפי" כפי שנטען) וזאת על מנת להראות ללקוחה שהוא אכן נוזל שלא לצורך ולכן עם ורק לאחר קבלת אישור מהלקוחה הפורק הוחלף.
אציין שהסרטון ערוך באופן מגמתי ולא רצוף ומראה רק חלקים מהארוע.
ברשותי מספר חוות דעת מאנשי מקצוע ותיקים (שהוצגו בפניכם) הקובעות שאכן היה צריך להחליף את החלקים התקולים והמקרה שהוצג הינו מקרה הנועד להכשיל בכוונת מכוון את איש המקצוע.
כל החלקים שהוחלפו נשארו אצל הלקוחה ומיד לאחר התיקון הוצאתי חשבונית מס וקבלה כחוק.
חברתנו תמשיך לתת שירות ללא דופי למאות לקוחות מרוצים תוך כדי שמירה על מקצועיות ויושרה כלפי לקוחותיה.