כבר צפינו בחיים אתגר בלא מעט סיטואציות מוזרות עם טכנאים ובעלי מקצוע שהתחמקו מלתת לו תשובות, אבל דבר כזה עוד לא ראינו. בפרק של יצאת צדיק שישודר מחר (שני) אחרי החדשות בקשת 12, מתעמת אתגר עם מוסכניק שמסרב לתת דין וחשבון על מעשיו - ואף נועל את עצמו בשירותים כדי שלא לשתף פעולה עם המצלמות.

"הפכת את זה ל-5,000 שקלים, המצאת תקלות. אין לך מה להגיד לאותם קליינטים שהולכת שולל?", הטיח חיים אתגר בפני בעל המקצוע. "אתה טועה, אין לי מה לדבר איתך", טען המוסכניק.

"איך אתה מספר לי כאן מולי בקור רוח, שהחלפת מחשב? לא היה דבר כזה. אני יכול להראות לך רגע מה צילמנו?", שאל חיים אתגר. המוסכניק סירב לצפות בקטע ואף דרש מאתגר ומהצלמים להוריד את המצלמות ולצאת החוצה. מיד לאחר מכן הוא נכנס לשירותים והסתגר שם. 

המוסכניק שתפס את חיים אתגר לא מוכן (צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12)
מסתגר בשירותים מחיים אתגר ומהמצלמות | צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

"אתה עוד פעם הולך לשירותים ונועל את עצמך?", קרא לו אתגר. "בחייך נו, אתה מצולם גם ככה. אתה נועל את עצמך בשירותים? זה נראה מבזה". "לא רוצה לדבר איתך בכלל", צעק לו המוסכניק מתוך השירותים.

אתגר, שלא התרגש אך היה מופתע, החליט שהוא לא הולך לשום מקום: "טוב, זה שיא השיאים. בן אדם שצריך לתת תשובות, ונועל את עצמו ארוכות בתוך חדר הנוחיות, שיא השיאים. אני יש לי זמן, כל הזמן שבעולם".