אמש שודר ב"יצאת צדיק" פרק יוצא דופן, במהלכו התעמת חיים אתגר עם יריב בוהדנה, טכנאי שתועד כבר פעמיים בעבר על ידי צוות התוכנית כשהוא מבצע מעשי עוקץ ומרמה. קהל היעד האהוב על בוהדנה בימים אלו, הוא מבוגרים דוברי רוסית - הוא מפרסם בעיתונות הרוסית ואפילו מציע הנחה של שלושים אחוז, ולבסוף עוקץ את אלו שלא תמיד שולטים בשפה ובתרבות המקומית.

העוקץ הסתיים בעימות דרמטי, בו דרש אתגר מבוהדנה להתוודות על מעשיו. בתגובה, בוהדנה חיבל בציוד הצילום ותקף באלימות את אתגר, שפונה לבית החולים כשהוא מדמם בראשו. בסיומו של הפרק, פנה חיים אתגר אל הצופים וסיפר להם על התחושות אחרי התקיפה.

"אני חייב להודות שזה מאוד מתסכל. אנחנו חושפים בטלוויזיה נוכלים, וגם אם עוצרים אותם, הם משתחררים בבית המשפט או מקבלים עונש מגוחך שלא מרתיע אותם מלחזור לעקוץ. את בוהדנה תיעדנו עוקץ שלוש פעמים מול המצלמות, ומי יודע עוד כמה פעמים הוא עקץ שלא לעיני המצלמות.

עדיין, עם כל זה, האיש הזה מסתובב חופשי, ממשיך לעבוד וממשיך לעקוץ. חייב להיות שינוי. חייבת להיות ענישה חמורה לעבירות מהסוג הזה. אנחנו מכניסים טכנאי לבית שלנו, לקודש הקודשים האישי שלנו, לא יכול להיות שדווקא שם נוכלים מרמים אותנו וממשיכים בשלהם מבלי לתת את הדין ומבלי להיענש.

לסיום, חשוב לי לומר משהו בנימה אישית. המכות שספגתי במהלך צילומי התוכנית היו אם אני אומר בעדינות, לא נעימות. לרגעים אפילו מפחידות. כאיש משפחה ואב לבת קטנה חלפו לי במהלך האירוע מחשבות על איך הסיפור הזה עלול היה להסתיים. הראש שלי נפתח, העין התנפחה והמכה ברגל, אני חושב שהיא תלווה אותי עוד הרבה זמן. אבל אני בר מזל, זה יכול היה להיגמר הרבה יותר קשה.

אחרי התקרית התקשרתי לאשתי להודיע וגם להרגיע. זה לא היה קל. זה לא היה קל לה, זה לא היה קל למשפחה שלי, זה לא קל לצוות המקצועי שעוטף אותי. כשהכל נגמר, חשבתי ביני לבין עצמי אם שווה ללכת כל כך רחוק בשביל תוכנית. זו הרי בסך הכל תוכנית טלוויזיה, לא?

אז לא. בשבילי זה הרבה יותר מזה. אנחנו פוגשים את הקורבנות, את הנעקצים ואת המרומים כמעט כל יום. הנזק שאדם כמו יריב בוהדנה משאיר מאחוריו הוא נזק קשה, קשה מאוד. בשבילנו מה שראיתם עכשיו זה הרבה יותר מעוד פרק, זו שליחות של ממש. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות כדי שיהיה קצת יותר צדק כאן במדינה. אז תודה לכם על הזכות הזאת. תודה מכל הלב".