כל שבוע מחדש אנחנו מגלים את הקלות שבה אפשר לעבוד עלינו כשאנחנו מזמינים טכנאים הביתה. הפעם, מדובר בצמד אינסטלטורים שלא רק שנכשלו במבחן המקצועיות והאמינות, הם גם המציאו חלקים לא קיימים וניפחו את הבעיה לכדי ממדים אחרים לגמרי. בפרק סיום העונה של "יצאת צדיק" שישודר הערב (21:15, קשת 12), חיים אתגר הולך לחשוף את התרמית שלהם.

"עכשיו זה נהיה המערב הפרוע? הוא סתם זורק דברים באוויר, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהם עובדים. קוראים לזה ערבוב", אמר אתגר, והוא לא ידע כמה הוא צודק. כמה רגעים אחר כך, צמד הטכנאים הסבירו ללקוח את התקלה: "הייתה פה נזילה מהצינור, סידרנו את תושבות המעבר של הצנרת, והחלפנו את הסיפון של הראשי". לא רק שזאת לא הייתה הבעיה בסיפון אותו הם נדרשו לתקן, אלא שהם גם המציאו חלקים, שכן תושבות מעבר כלל לא קיימות, כך טוען יוסי, מומחה התוכנית: "זה פרי דמיונם".

>> מכורים לתוכניות קשת 12? הגיע הזמן להכיר את +12 האפליקציה החדשה שלכם

אתגר שמכיר כבר את כל השיטות והדרכים לעקוץ לא התרגש מהמצאת החלק ומיד השיב: "זה פרי עוקצם אתה מתכוון. הם ממציאים, וזה נשמע הרבה יותר רציני, ואז גם הרבה יותר יקר". עבודה שיכולה להסתכם בפעולה פשוטה הפכה לעסק מסובך, והכל כדי לסחוט עוד כסף. "הם יצרו לעצמם עבודה סתם וללקוח אין מושג. אתה מזמין לעצמך אינסטלטור, אתה רוצה שהוא יעשה בדיוק את מה שאתה צריך ולא מעבר", אמר אתגר.