אופיר בכר מ"אלמוג שירותים" פרסום שהוא חשמלאי מוסמך עם יותר מ-15 שנות ניסיון, למרות שאין לו תעודת חשמלאי והוא אינו חשמלאי מוסמך. יתרה מזאת, הוא מספק גם שירותים בתחום השיפוצים, המיזוג, האינסטלציה והדודים. בשנת 2014 בכר נעצר ונחקר בחשד לגביית מחירים מופרזים על עבודות שיפוצים שהוא ביצע בבתים של אנשים מבוגרים, ובנוסף בחשד לפריצות וגניבות שהתרחשו זמן קצר לאחר השיפוץ. בעקבות תלונות רבות עליו, חיים אתגר ומערכת יצאת צדיק הזמינו אותו לתקן תקלה פשוטה – חוט מנותק בלוח החשמל.

תוך דקות מרגע שהגיע, בכר מצא את החוט המנותק, החזיר אותו למקום וחיזק את הבורג שהשתחרר, אבל על כל זה הוא דרש 1,500 שקלים, כאשר המחיר הרגיל הוא 250 שקלים. ואם זה לא הספיק לו – הוא ניסה לגרום לבעלת הבית להחליף את לוח האם (שהיה תקין לגמרי), בטענה שהלוח הזה עלול לגרום לשריפת מכשירים חשמליים בבית ואף לשריפת הבית. הוא הבטיח לה לוח משודרג, עליו חברת "אלמוג" מספקת חמש שנות אחריות, ועל כל זה, בנוסף לבדיקת הארקה, דרש ממנה 6,435 שקלים. את התשלום הוא דרש במזומן – חצי לפני התיקון, עבור קניית חומרים, וחצי אחרי ביצוע העבודה.

חיים אתגר חיכה לבכר מוקדם בבוקר ליד מכוניתו, והטיח בפניו את מעשיו: "תיעדנו אותך במצלמות שלנו מתנהל בצורה שהיא רחוקה מלהיות צורה של צדיק", אמר חיים. "התנהלות מחפירה, נוכלותית. הגעת לארון חשמל תקין, שהכל בו עבד, נבדק והיה בטיחותי, ורק שחררנו חוט קטן. איך אתה מסביר את המחיר שלקחת?".

"נו, מה אתה רוצה?", שאל בכר, "לבוא ולחזק את כל הלוח, אתה רוצה שאשב, כמה שעות, ואצא עם 200 שקל? למה מה נראה לך? אני אגיע בשביל 200 שקל? 1,500 שקל זה זול. אלה המחירים שלי, זאת העבודה שלי, זה השירות שלי. אני לא רואה פה שום עוקץ". 

החשמלאי שהוציא את חיים אתגר מהכלים (צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12)
חיים אתגר מטיח את הטענות, אבל בכר לא מבין מה הוא עשה לא בסדר | צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

חיים ההמום, שלא הצליח לעצור את עצמו ופרץ בצחוק לנוכח המצב המוזר שהיה בו, טען בפני בכר שהוא אינו חשמלאי מוסמך ואפילו הוציא ממנו הודאה. בנוסף, הוא הטיח בפניו שמה שעשה הוא מעשה נוכלות ואפילו עבירה פלילית. גם על המחיר המופקע שדרש מהגברת על החלפת לוח האם, חיים אתגר התרעם, אבל בכר לא התרגש: "זה מחיר זול, חד משמעית. אם אתה היית הלקוח, גם אתה היית מקבל את אותו השירות".

"מחר תהיה לי יותר עבודה", טען בכר בפני חיים. "אתה לא שופט, אתה בן אדם בדיוק כמוני. אם אני שקרן ונוכל, אז תסריט את זה ותראה. אתה טוען שאני עוקץ? נהפוך הוא. יבואו עוד לקוחות, תתרחב לי העבודה. אני עסוק, מה יש לך? תראה איזה שירות טוב. אני מקווה מאוד שכולם יתנו שירות כמו שאני נותן. איפה עוד היא תמצא שירות כזה? מה אוכל אותך, לא הבנתי? המצפון שלי נקי מאוד, אני ישן טוב מאוד. דרכי בסדר גמור והיא תישאר אותה הדרך". 

החשמלאי שהוציא את חיים אתגר מהכלים (צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12)
חיים אתגר לא יודע אם לצחוק או לבכות | צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

תגובת אופיר בכר מ"אלמוג שירותים": "יש לי מלא לקוחות ואני לא זוכר מקרים כאלה, זה לא מעניין אותי כי זה לא הכיוון שלי בכלל, יש משטרת ישראל היא יכולה לטפל בדברים האלה, לא מוכר לי שום מעשה כזה, או לקוח או שהייתה סיטואציה כזאת בכלל בחיים שלי, חד משמעית לא היה ולא נברא".

תגובת משטרת ישראל: "שני התיקים נגד בכר נמצאים בחקירה".