זוג קשישים שנעקצו על ידי טכנאי גילו כי מלבד לסכום המופרך שנלקח מהם עבור תיקון התקלה הפשוטה, חיכתה להם גם תביעה בבית המשפט מאותו הטכנאי. הערב (חמישי, אחרי החדשות, קשת 12), חיים אתגר ומערכת התכנית יצאו בעקבותיו, אבל לפני כן, המנחה הגיע ל"חדשות הבוקר" כדי לספר על המקרה המורכב.

"זה עוקץ יוצא דופן. מדובר באדם קריאייטיבי שנמצא בצד הלא נכון של המפה", סיפר אתגר לנסלי ברדה והוסיף: "אחרי שקבלנו את התלונות יצאנו לבדוק, ומול העיניים שלנו ראינו משהו חריג בהתנהלות שלו, קריאייטיביות יוצאת דופן ומחיר מטורלל. בשלב הזה כשכולנו היינו מאוד טעונים, יצאנו לעימות שקרה בו משהו שמעולם לא קרה בתכנית ומעולם לא היה בשלל תכניות, שהופך את התמונה לחלוטין ומשנה את כל מה שאנחנו מכירים ב'יצאת צדיק'". 

זוג הקשישים שדיווחו על העוקץ שעברו, סיפרו זאת למצלמות התכנית, כשדמעות בעיניהם: "זו פגיעה ועוגמת נפש, בעלי מעולם לא בכה. זה כל כך כואב ומחפיר מה שהאיש הזה עשה לנו", אמרה האישה, ובעלה שיתף: "זה כאילו השמיים נפלו עליי. מאיפה זה בא לי? למה זה מגיע לי? היה לי אמון באנשים". 

במהלך השיחה עם ברדה, חיים התייחס לטלטלה שהזוג עבר וסיפר: "הרבה פעמים זה לא העניין הכלכלי, זה העניין שבו אדם שפועל ביושר כל חייו, מגלה שערבבו אותו. הוא העביר אותם מסע".  

כל ההתנהלות של הנוכל לאחר שנתפס הותירה את מערכת התכנית המומה, כך משתף המנחה: "הוא שולח לנו אינסוף הודעות, חלקן עם צלילים מוזרים, חלקן עם התייחסות אישית אליי, ואחרי זה הוא חוזר בו. מדובר באדם שעושה את עבודת העקיצה באופן 'נאמן ומסור', אני שמח שהגענו אליו".