הוא רגיל לחשוף מתחזים, ועכשיו הוא חוזר לעונה החדשה של "יצאת צדיק" (הערב ב-21:30, קשת 12), שם הוא מחפש את בעלי המקצוע האולטימטיביים - ועל הדרך חושף את אלו שאף אחד לא רוצה להיתקל בהם. חיים אתגר התארח היום ב"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין, וסיפר מה מחכה לנו בפרק פתיחת העונה המסעיר של התוכנית.

"תאר לך שמגיע בעל מקצוע שלא מתנהל בדרך ישרה והוא מתחיל לחשוד", הציג אתגר את הסיפור של הנוכלים שנפגוש בהם בפרק הבכורה. "ואז תאר לך שחלק מהציוד שלנו נחשף בשגגה", הוא המשיך וחשף את הדרמה שקרתה להם במהלך הצילומים כשהטכנאים הבינו בזמן אמת שמשהו לא תקין מתרחש שם. על השאלה המסקרנת מכולן הוא לא היה מוכן לענות, והוא השאיר את רסקין במתח לגבי המשך העימות שלו עם הנוכל. 

למרבה ההפתעה לא את כל אלו שלא עמדו בדיוק בקריטריונים של התוכנית אנחנו נזכה לראות, ואתגר הסביר את הסיבה. "התפיסה שלנו היא שמי שטיפה מעגל פינה לא מגיע לתוכנית. יש הרבה שלוקחים כפול (במחיר) ולפעמים פי שלושה ואנחנו אומרים 'אוקיי, יקרן, אבל הוא ישאר מחוץ לתוכנית'". אבל מתי חוקי המשחק משתנים? הנה התשובה שלו: "כשמגיע יקרן אולטרה, יקרן עוקץ, וזה מגיע אחרי תלונות ובדיקה - זה סיפור אחר. ועדיין אני מנסה שהטון יהיה מכבד, רציני, ענייני, אבל לפעמים זה מתלהם ונהיה אגרסיבי". 

"בעלי המקצוע מחפשים את המצלמות של התוכנית" (צילום: חדשות הבוקר, קשת12)
הרגע בו הוא מצא את המיקרופון | צילום: חדשות הבוקר, קשת12

אבל ממה שמחכה בחלק השני של הפרק, הוא מתרגש במיוחד. "הערב נדפוק על דלת של צדיק שלא יודע שהוא כזה ונגיע אליו עם המצלמות שלנו - הכל קורה בשידור חי. אנחנו נכנסים לבית של האיש, אין לו מושג שזה קורה. נקווה שהוא יקבל את זה ברוח טובה ולא יתרגש מאוד". ואם אתם רוצים לדעת איפה בדיוק זה יקרה, אז את הפרט הזה אתגר עדיין לא חושף, וכדאי שתכינו את כל בעלי המקצוע האמינים שאתם מכירים לדפיקה בדלת.

ואם יש משהו שאתגר יכול להתגאות בו ולרשום לזכותה של התוכנית זה הפחתת מקרי העוקץ בעקבות הפחד של בעלי המקצוע להיתפס בעדשת המצלמה. "אנחנו רואים שיש שיפור מצוין, לפחות מהבדיקות שלנו. אם בעבר היו סיפורים מסמרי שיער בכל פרק - אז עכשיו אנחנו רואים יותר צדיקים. אנשים חושבים פעמיים אם אנחנו נמצאים שם ומה המשמעות של הדבר הזה". שיתף אתגר בבשורה המשמחת. אבל אולי, היינו רוצים שאותם בעלי המקצוע יהיו הוגנים וישירם לא רק בגלל המצלמות, אלא פשוט כי זה אנושי.