פרק האינסטלטורים של יצאת צדיק חשף התנהלות לא הוגנת לכאורה מצדו של חנניה אברמוב, אינסלטור שהוצג בתכנית כאשר הוא מחבל בצינור אותו הוא היה אמור לתקן. "היה לנו ברז נוזל, עכשיו יש לנו ברז שבור", אמר דני ויינברג, מהנדס האינסטלציה המומחה שישב לצדו של חיים אתגר בניידת ועקב אחר פעולותיו של חנניה. "מה זה הביזיון הזה? והוא בודק גם אם היא רואה או לא רואה", אמר חיים ההמום. "הוא מחבל, שובר כדי להראות לה שנשבר. קומבינה, זו רמאות". 

אברמוב הוזמן לדירה במרכז הארץ כביכול כדי לתקן תקלה, אך כשראה את חיים אתגר, עזב את המקום במהרה. בתחילה הוא סירב לשתף פעולה ולהסביר את עמדתו, אך לאחר מכן הסכים להתעמת עם אתגר. "היה פה ברז ניל תקול והיה צריך רק להחליף אותו", טען בפניו אתגר. "לקחת תקלה של 350 שקלים והפכת אותה ל-2,800 שקלים. שברת בעצמך, המצלמה שלנו רואה אותך שובר". 

חיים אתגר מתעמת עם האינסטלטור-1 (צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12)
רגע העימות. חיים אתגר מול האינסטלטור חנניה אברמוב | צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

"לא הבנתי, מה, לקחתי לה 15,000 שקל?", התגונן אברמוב. "נשברה לה חתיכה מהברז בתוך ההברגה אז הוצאתי את זה. החלפתי ברז משולב, החלפתי לה ברז רגיל, סידרתי לה הברגה חדשה והברזה חדשה. לקחתי מחיר שהוא מחיר לגיטימי לגמרי. אני לא רימיתי, עבדתי בשביל הכסף הזה, אדון חיים, עבדתי קשה בשביל הכסף הזה. לא ניכלתי אף אחד ואתה יכול ללכת לשאול את כל הלקוחות שלי, שאני לא נוכל ולא גנב, ברוך השם, ואני עובד". 

להלן תגובתו של מר חנניה אברמוב: 
"לצערי הוצא דבר מהקשרו והחלטתם לפרסם רק את הצד שמתאים לנרטיב שהוחלט עליו. העסק בבעלותי נותן שירות אדיב והוגן במקרה הספציפי הזה אכן הטיפול החל כמקרה בסיסי שהיה אמור להסתיים באופן מהיר ולא יקר אולם תוך כדי הטיפול נוצרה בעיה רצינית יותר. כפי שאני נוהג תמיד עדכנתי את הלקוחה שנתנה אישור מיידי להמשך טיפול וזאת לאחר שהובהר לה שמדובר בעלויות אחרות. השירות שהענקתי מקצועי וצר לי שלא כל התמונה משתקפת בכתבה. בשום אופן לא גרמתי לנזק מכוון. מעולם לא נהגתי כך וגם לא במקרה זה. כמו כן, נפגשתי עם הפקת התכנית והסברתי את עמדתי וטענותיי כלפיכם. יש עליכם אחריות כגוף תקשורת מרכזי עם צופים רבים. כולי תקווה שתגובתי תובא במלואה לציבור על מנת שיוכל לשפוט בעצמו".