חברות מערכת "יצאת צדיק" (הערב אחרי החדשות, קשת 12), הגיעו לבדוק את מצב הצמיגים של רכבן בפנצ'רייה ונוכחו לגלות שהפנצ'ר מאכר עבד עליהן, והמליץ להן על טיפול שאין בו צורך אמיתי. התקלה שמערכת התכנית הכינה הייתה צמיג אחד שצריך איזון בגלגלים, תקלה פשוטה שעלות התיקון עבורה נמוכה, אך בעל העסק החליט על הדרך להפחיד את הלקוחות ולדאוג לייקר את הטיפול במאות שקלים. 

בזמן שבדק את הרכב, בעל הפנצ'רייה מכריז בביטחון: "הצמיג גמור, שני הצמיגים האלה לא טובים, את האחרים אני אאזן", מסביר וממשיך, "במקום שהצמיג יתפוצץ הוא נותן לך התרעה, הוא מרקד", כך הוא מתאר ללקוחה את את הבעיה בהסבר מוטעה ושקרי. 

חיים אתגר מצידו, לא נשאר אדיש להפחדה המיותרת של בעל העסק: "הקלות הזאת שבה דוחפים צמיג כשלא צריך, זה בלתי נסבל. כשבעל מקצוע משתמש במילה 'מתפוצץ', נגמר הסיפור - זה מפחיד את הלקוחות ואני לא מכיר אף אחד שלא יחליף את הצמיג כשאומרים לו דבר כזה".

לא רק שבעל המקצוע החליף שני צמיגים שלא לצורך, הוא גם שיקר ללקוחה על טיב הצמיגים והעיד כי מדובר בחברה קוריאנית מובילה, בעוד שמדובר בצמיג סיני זול. לאחר שעקץ את חברות המערכת, בהמשך תגיע אישיות מפורסמת עם אותה התקלה בדיוק, במטרה לבדוק האם בעל המקצוע יעניק לה יחס אחר בגלל הזהות שלה, או שאולי הוא שוב יצא נוכל.