אמש בתוכנית "יצאת צדיק", חשף חיים אתגר את מעשיו של אופיר בכר, הטוען כי הוא חשמלאי מוסמך עם יותר מ-15 שנות ניסיון, למרות שאין לו תעודת חשמלאי והוא אינו חשמלאי מוסמך. בכר, ששם העסק שלו הוא "אלמוג שירותים", גרם לחיים אתגר אמש לפרוץ בצחוק כאשר טען שהוא לא רואה שום עוקץ במעשיו.

"מחר תהיה לי יותר עבודה", טען בכר בפני חיים במהלך העימות ביניהם, "אתה לא שופט, אתה בן אדם בדיוק כמוני. אם אני שקרן ונוכל, אז תסריט את זה ותראה. אתה טוען שאני עוקץ? נהפוך הוא. יבואו עוד לקוחות, תתרחב לי העבודה. אני עסוק, מה יש לך? תראה איזה שירות טוב. אני מקווה מאוד שכולם יתנו שירות כמו שאני נותן. איפה עוד היא תמצא שירות כזה? מה אוכל אותך, לא הבנתי? המצפון שלי נקי מאוד, אני ישן טוב מאוד. דרכי בסדר גמור והיא תישאר אותה הדרך".

כעת מסתבר שבכר ממשיך את פעילותו גם ברשת. בחשבון פייסבוק הנושא את השם "אלמוג שירותים", פורסם אמש פוסט שבו מציע החשמלאי לכאורה את שירותיו – עבודות חשמל, קירור ומיזוג אוויר, מוצרי חשמל, אינסטלציה, דודי שמש ועוד. הגולשים, שנחשפו למעשיו בפרק, מיהרו להגיב ולגנות את מעשיו. "תמשיך עוד לפרסם את עצמך, ללא הצלחה", כתבה אחת המגיבות.

"תתבייש לך, אין לך טיפת מוסר ומצפון", כתבה מגיבה אחרת. "משטרת ישראל תעצרו אותו עוד הערב, הבן אדם ממשיך לפרסם את עצמו מצפצף על החוק", הוסיף מגיב אחר, ואילו מגיבה נוספת כתבה: "איך אתה לא נרגע? המינימום למחוק את הפרופיל ולהתחבא, תתבייש בעצמך אתה גרמת לאנשים לבכי וצער".

החשמלאי שהוציא את חיים אתגר מהכלים (צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12)
מה גרם לחיים אתגר לפרוץ בצחוק באמצע העימות? | צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

שידור הפרק הצליח לגעת בלבבותיהם של רבים. במהלכו, נחשפו עדויות של קשישים שנפלו קורבן לעוקץ של בכר. "הוא משאיר את הבית הרוס, בלי חשמל בסלון. קו כזה של מרצפות שהיה אמור להיות בו חוט, פעור, חול. אני מרגישה שהבית נהפך ללא בבית, מקום שאי אפשר לגור בו, מין חירבה כזאת. זה מגיע לסכומים ממש גדולים של מעל 50,000 שקל. הרגשתי כמו גיהינום, זה היה נורא, לא יכולתי לישון", שיתפה דבורה הלסט.

דבורה הלסט, שנפלה קורבן לעוקץ (צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12)
דבורה הלסט. נפלה קורבן לעוקץ | צילום: מתוך "יצאת צדיק", קשת12

גם המגישה אילנית לוי שיתפה בתחושותיה הקשות לאחר הצפייה בפרק. בסטורי שהעלתה בדמעות לחשבון האינסטגרם שלה, אמרה: "אני רק רוצה לשתף אתכם, שלא תחשבו שזה רק בגלית ואילנית, אני פותחת ברזים ממש מהר, נחשו מה אני רואה? בוכה מיצאת צדיק. מזה אני בוכה. זה נורמלי?".

תגובת אופיר בכר מ"אלמוג שירותים": "יש לי מלא לקוחות ואני לא זוכר מקרים כאלה, זה לא מעניין אותי כי זה לא הכיוון שלי בכלל, יש משטרת ישראל היא יכולה לטפל בדברים האלה, לא מוכר לי שום מעשה כזה, או לקוח או שהייתה סיטואציה כזאת בכלל בחיים שלי, חד משמעית לא היה ולא נברא".

תגובת משטרת ישראל: "שני התיקים נגד בכר נמצאים בחקירה".