בפרק ששודר הערב (חמישי) ב"יצאת צדיק" זכינו להכיר שלושה אנשי מקצוע בתחום החשמל ישרים והגונים שהחזירו לנו את האמונה שלא כולם נוכלים. אחד מהם הוא אלחנן דנינו, שזכה לביקור פתע מחיים אתגר בשידור חי, שם קיבל את המדליה והתעודה שהכריזו עליו שיצא צדיק.

את התקלה שצוות התכנית הכין לו הוא פתר תוך דקות בודדות ולקח מחיר הגון תוך מתן שירות מקצועי ואדיב. מלבד להיותו טכנאי חשמל, בזמנו הפנאי דנינו מתנדב במד"א ויוצא לטפל בכארבעים מקרים בחודש. "הוא עושה את זה על חשבון הזמן האישי שלו, על זמן חיי משפחה", סיפר עליו איתי מזור, מתנדב אחראי יחידה במד"א.

עדי דנינו, אשתו של אלחנן, מספרת גם היא: "כל מי שמכיר את אלחנן דנינו מדבר על אדם עם לב ענק, חשמלאי חרוץ ביום ומתנדב תמיד בכל מה שרק אפשר". חברה לעבודה שיתפה עליו בגאווה: "מד"א זה הבייבי שלו, הוא עף על זה. כל קריאה שיש הוא נוסע ומקבל אותה".

לפני שנתיים, הוא קיבל לפנות בוקר קריאה על אישה שעומדת ללדת, ומבלי לחשוב פעמיים הוא הגיע עם האופנוע לביתה. אושרית ששון, האישה אשר אלחנן סייע בלידת בתה, משתפת: "מסתבר שאני לא מרגישה צירים ולא ידעתי שאני צריכה ללדת. אלחנן הוא זה שנכנס לפה ראשון, הוא נכנס עם חיוך וקור רוח, מלאך טוב נכנס עם רצון לעזור. הוא עטף את התינוקת עם המגבת ואמר שהכל בסדר, זה החייה אותי. יש לו המון זכות אצלנו במשפחה, הבת שלי הודיה בריאה בזכותו".

בנוסף לאלחנן דנינו, הכרנו שני צדיקים נוספים בפרק הזה שנתנו שירות מצוין, היו הוגנים במחיר והפגינו מקצועיות שיא. גבי קיסר וסטניסלב פרימק, אשר זכו גם הם לביקור מחיים אתגר ולמדליה המרגשת והתעודה על כך שהם עברו את מבחן התכנית בהצטיינות.