אין תמונה
מתוך הסדרה "פלפלים צהובים"

בכל שבוע, לרגע אחד, אנחנו מציצים לתוך חייה של משפחה שיש להם ילד שנמצא על הספקטרום האוטיסטי. בשל העיסוק בנושא מיוחד, הרשת מוצפת בתגובות שונות - חלקן על הסדרה, חלקן על התהליך שהמשפחה עוברת. אספנו חלק מהתגובות שלכם.

על הסדרה

 סדרה מדהימה, שחקנים נפלאים ואני שמחה שכך מעוררים את מודעות הציבור לאוטיזם (שרון)

סדרה מרגשת וכל כך אמיתית אי אפשר שלא להתרגש ממנה ולהזיל דמעה (לימור)

אני רוצה לפרגן על התסריט הכל כך מדוייק ועל הפרק ראשון שהוא בעצם החשוב בתהליך, והשחקנים שיודעים את התפקיד ללא שום ספק (אילנה)

על התהליך

יש לזכור שלא כל ה"סיפורים" הם סיפורי הצלחה. לא כל הילדים על הספקטרום הם בתפקוד גבוה, ורבלים ויכולים להשתלב בבית ספר רגיל. דווקא הילדים בתפקוד נמוך אשר כה זקוקים לטיפול אינטנסיבי על מנת לנסות ולקדם אותם ולו במעט לא תמיד מקבלים מה שהם צריכים ואיתם המאבק הרבה יותר קשה (מיכל)

אכן - כשמתמודדים עם הנושא - מגלים שלכולנו יש בעיית תקשורת בצורה זו או אחרת (אביטל)

כן, רגשות האשם והמצפון לא עוזבים. המחשבות, העשייה למענה, שתמיד אבל תמיד בראש מעייני. ליאורקי שלי, אמא אוהבת אותך. לכל ההורים לילדים אוטיסטים אני רוצה לומר שזכינו בדבר נדיר מאין כמוהו (לימור)

גם אנחנו הורים לילד אוטיסט וזאת גאווה גדולה מאד לגדל ילד מיוחד. אם בכל שאר הילדים אנחנו לא ממש זוכרים את הגדילה שלהם, אצל האוטיסטים אנחנו כמהים בנפשנו לזכות לראות אותם מתקדמים! וזאת כל החוכמה לגדל ילד מיוחד!!!! (יורם)

הם יודעים לאיזה הורים להגיע, ותאמינו לי שהם בוחרים את הההורים שלהם. (מירי)

גם אם נדמה שהכל מאחורינו תמיד יש מלחמה חדשה והחוכמה היא לדעת שבעולם הזה קיימת אהבה אחת גדולה שאין שום דבר שיכול עליה - אהבה של אמא ואבא. תנו לילדים שלנו את כל האהבה שקיימת בתוככם ותקבלו מהם את החיוך המאושר. לי זה עוזר, לא משנה עם מה נאלץ להתמודד. שאלוהים ישמור לנו אותם תמיד ושנראה אותם מאושרים בכל שלב ושלב, ואת הכוח שלנו ניתן להם כי הם הכוח שלנו (גיטל)

כל הכבוד ליוצרי הסידרה. יש לא מעט משפחות המתמודדות יום יום עם גידול ילד אוטיסט. החיים עם האוטיזם אינם פשוטים. הפרק הראשון - הוא שלב ההכחשה, הפרק השני - שלב האיבחון. כל כך אמיתי. לא ממש אומרים להורים במה מדובר ולוקח זמן עד שנאמר בקול רם "אוטיסט". אנחנו הסתובבנו סביב הזנב שנה עד שבסוף שמענו את המילה המצמררת. אני מקווה שהצופים יבינו שאין ילד אחד דומה לשני ורצף לקויות התקשורת רחבות ושונות. מחכה לראות את הפרקים הבאים (שרית)

פלפלים צהובים, חמישי ב - 22:15.

>> הצטרפו לעמוד הרשמי של פלפלים צהובים בפייסבוק

>>הכירו את הדמויות של פלפלים צהובים

>>הפרקים המלאים של  פלפלים צהובים לצפייה ישירה

**חלק מהתגובות נלקחו מעמוד הפייסבוק הרשמי של אלו"ט