פלפלים בשלים ומבושלים

"אז עומרי אוחיון הוא גם יפהפה וגם סוג של גאון מוזיקלי, בן חמש אבל גם על זה אפשר להתגבר בעזרת תסריט טוב ומשחק משובח, וההבטחה לשניהם נטועה כבר בפרק הראשון של "פלפלים צהובים". עלמה זק נפרדת מהדחקות כדי לגלם את מלכת "אצלי הכל בסדר", ובתפקיד איילת אוחיון, אמו של עומרי, מצליחה ליצור כבר בדקות הראשנות דמות אמינה של אם שמאוהבת בבנה עד כדי כך שהיא לא רואה אותו ואת קשייו בכלל." (אריאנה מלמד, ynet)

>>לביקורת המלאה

פלפלים צהובים (תמונת AVI: צחי צלניקר)
פלפלים צהובים | תמונת AVI: צחי צלניקר

המקרה המוזר של הפלפל

"זו בחירה נועזת, מרתקת, אבל גם מסוכנת אש. סיפור ששורף את הלב מהרגע הראשון, אבל מחייב דייקנות, אמינות ובעיקר לא לגלוש למחוזות הקיטש" (אלון הדר, nrg)

>>לביקורת המלאה

פלאפלים צהובים

"מהר מאוד אנחנו נשבים בקסמה של המשפחה המורחבת. קל להזדהות עם צמד ההורים הסימפטיים (עלמה זק ויוסי מרשק), ולא רק בגלל שהם כביכול מלח הארץ (מושבניקים צנועים, אנשי משפחה מלוכדים), אלא בעיקר בזכות התנהלותם העדינה והעממית. ההזדהות איתם כל כך טבעית, עד שקשה לכעוס עליהם גם למראה התגובה האיטית שלהם לבעיות ההתפתחות של בנם עמרי." (פז חסדאי, וואלה תרבות)

>>לביקורת המלאה

האוטיזם מעולם לא נראה נורמלי יותר

"מעבר לנושאים של ייצוג נכון, אם יש דבר כזה, של הספקטרום האוטיסטי, עושה “פלפלים צהובים” עבודה טובה בכל מה שקשור לרקימת דרמה משפחתית בה האתגרים שמציב עמרי שזורים במתחים המשפחתיים שקיימים בה גם ככה. עלמה זק שוב מוכיחה שאי אפשר שלא לאהוב אותה גם כשלדמות שלה יש כמה קווי אישיות פוסטמיים במיוחד, יוסי מרשק מקסים כהרגלו, אורי פפר מצליח לשכנע כהיי טקיסט כושל ויהודה ברקן מפתיע בהופעה מתונה ומדודה" (זיו יצחקי, עכבר העיר)

>>לביקורת המלאה