הסדרה "פלפלים צהובים" מספרת את סיפורה של משפחה מהדרום שמגלה שבנה הוא אוטיסט. הסדרה מתחילה עם חזרתו של אבישי, ואשתו יעלי, אל המושב בו גדל. יעלי, רופאה לפני התמחות, מבחינה שמשהו אינו כשורה בעומרי, האחיין של אבישי ובנם של איילת ויניב. כך מתחיל מסעה של המשפחה - מסע מטלטל, כואב ומצחיק כאחד.

הסדרה מתעסקת בבעיית התקשורת של עומרי בן ה - 5 אבל במהלך הסדרה נגלה, כך מספרת מיכל שטמלר שמשחקת את יעלי, שלכולם יש בעיית תקשורת ובכך עוסקת הסדרה - על תקשורת בין אנשים. "זו לא סדרה כבדה", מסביר יוסי מרשק על אופי הסדרה שמתמודדת עם נושא לא פשוט, "כי זה משהו שקרה לאנשים שהם נורא שמחים וקלילים וככה גם ההתמודדות שלהם".

בתפקיד הסבא מופיע יהודה ברקן שלא נראה על המסך מזה שנים. "כולם שואלים אם אני עושה קאמבק", הוא צוחק, "במאמר מוסגר, קאמבק זה חזרה בתשובה". ברקן דואג להסביר שזה אינו קאמבק: "אני רק בביקור מולדת". השחקנים סביבו מפרגנים לחזרתו, "הוא מאכלס את התפקיד בכבוד. יש לו הרבה ידע, הרבה סבלנות, הרבה חוכמה", אומר אורי פפר, "יש לו חיוך כזה בעיניים. נשאר מימי השובבות שלו, לפני שהוא חזר בתשובה", מוסיפה עלמה זק שמשחקת את בתו.

>>הצצה לפרק הראשון של פלפלים צהובים

פלפלים צהובים. שבת ב - 22:35