עוד תוכנית מותחת של "מי רוצה להיות מיליונר" הגיעה לסיומה עם שני מתמודדים חדשים, שאומנם לא זכו במיליון אבל יצאו עם סכום כסף לא מבוטל. הראשונה שניסתה את מזלה הערב (חמישי) הייתה בת אל דבאח, מארגנת ומנחת אירועי טריוויה וערבים בנושא העצמה נשית, שרצתה להיות האישה הראשונה בארץ שזוכה במיליון, אך הסתפקה ב-125,000 שקלים אחרי שהחליטה לפרוש.

"אני עוד מנסה לעכל את מה שהיה פה עכשיו, ייקח לי איזה יום יומיים", סיפרה דבאח ברגע שאחרי. "יש כאן איזושהי סגירת מעל של בת אל בת העשר, שיושבת ורואה אנשים שיודעים דברים ושולפים ידע מכל מקום, והרצון שלה שאולי יום אחד זו תהיה היא, אבל בלי אמונה אמיתית".

יניב ביטון ובת אל דבאח רגע אחרי EXT (צילום: מתוך "מי רוצה להיות מיליונר", קשת12)
"אני אחליף את האוטו לקצת יותר חדש". בת אל דבאח | צילום: מתוך "מי רוצה להיות מיליונר", קשת12

בת אל החליטה לפרוש כשנשאלה כמה ממפקדי חיל האוויר לא היו טייסים, ומסתבר שעשתה בחירה נכונה רגע לפני שהפסידה סכום כסף גדול. "זאת הייתה החלטה מאוד מושכלת לפרוש, מה שאני לא יודעת, אני לא יודעת, אין לי טעם להילחם בזה. בין מפקדי חיל האוויר לביני אין קשר. רציתי להיות האישה הראשונה שלקחה את המיליון בארץ, אני חושבת שצריכה להיות אישה שכבר תיקח את המיליון אחרי 20 שנה. אבל עם הכסף שזכיתי אני אחליף את האוטו לקצת יותר חדש. אין לאן לטוס בגלל הקורונה, אז כרגע זה יהיה מושהה".

מיד אחריה עלה השחקן יניב ביטון, שנפל כשנשאל איזה מהסרטים מבוסס על סיפור אמיתי, ובעזרת הקהל בחר את הסרט "חומות של תקווה", במקום "צלילי המוזיקה". ביטון בחר בתור החבר הטלפוני את אסף בייזר, היוצר והתסריטאי של סדרת המערכונים "היהודים באים" המשודרת בכאן 11 בה ביטון משחק, אך לבסוף בחר שלא להשתמש בו לעזרה.

"אני מאוכזב, רציתי יותר", סיפר ביטון ברגע שאחרי, "אני כועס על עצמי שלא פניתי לעזרה של בייזר. לא היה נראה לי הגיוני הסיפור של 'צלילי המוזיקה', נו מה אני אעשה? ב'חומות של תקווה' היה נראה לי הגיוני שהם חפרו עם כפית. מה אני אגיד לאסף בייזר? סליחה שהבאתי אותו סתם ליום צילום ובסוף לא השתמשתי. יש מצב בהחלט שזה יתנקם בי בעונה הבאה או שאני אקבל תפקיד שיש בו שיר מ'צלילי המוזיקה'. אבל אני רוצה לדעת מי אלה שני האחוז שאמרו 'אישה יפה'".

בנוסף, לביטון היה מסר חשוב גם לצופים בבית: "כל מי שיושב בבית ואומר 'אה זה קל, מה הבעיה? איך הוא לא לחץ ג'?' - שתדעו שכל הידע שלך יורד באיזה 70 אחוז לפחות. כל שאלה נראית טריקית אפילו אם היא לא".