אם חשבתם שאפשר לצאת בזול מתוכנית שמנחים אסי עזר ורותם סלע, טעיתם בגדול. גם הפעם, בתוכנית השלישית של "לא נפסיק לשיר - מהדורת הקורונה" ששודרה אמש (ראשון), חשפו השניים את הסודות הכמוסים ביותר של המשתתפים. בתוכנית התחרו קבוצת 'השיר שלנו' - אניה בוקשטיין, מיה דגן ורן דנקר, מול קבוצת 'מנחגנה' - נועה קירל, הראל סקעת ואיתי לוי.

בשני הסיבובים של המשחק "נכון או לא נכון", כל חבר קבוצה היה צריך לנחש אם העובדה על אחד ממשתתפי הקבוצה השנייה נכונה. האמת? גם אנחנו הופתענו מהתוצאות. להלן התגליות:

מיה דגן ורותם סלע יצאו לדייט עם אלי פיניש

כשהראל סקעת נשאל אם מיה דגן התאמנה בג'ודו ונלחמה מול אריק זאבי או לחילופין יצאה עם אלי פיניש, הפקת התוכנית לרגע לא חשבה ששתי העובדות נכונות. דגן חשפה כי היא אכן יצאה עם אלי פיניש, ורותם הוסיפה כי גם היא יצאה איתו כשהייתה בת 16. מופתעים? גם אנחנו.

רן דנקר הופיע בפרסומת - עירום לגמרי

דנקר אמנם לא עשה אודישן לטלנובלה 'אהבה מעבר לפינה' והפסיד ליהודה לוי, אבל בצעירותו הוא דווקא כן צילם פרסומת בעירום מלא. לא נרחיב במילים, פשוט צפו במחזה. 

דיוויד שווימר (רוס מ"חברים") התחיל עם אניה בוקשטיין - והיא סירבה לו

"נסעתי עם "הסודות" לפסטיבל בטורונטו, והוא הקרין שם את הסרט הראשון שלו כבמאי", סיפרה בוקשטיין. "הוא ראה אותי בפסטיבל, נפגשנו במסיבה אחר כך בלילה, ויום למחרת בזמן שהסתובבתי באיזה קניון, הוא התקשר ואמר לי: 'אניה, זה דיוויד'". אגב, אניה סירבה לו, כי 'היה לה חבר'. "הוא הזמין אותי לצהריים, ואז כשחזרתי לארץ הוא כתב לי גם שני מיילים. בקיצור הוא היה מעוניין בכלה יהודייה. אבל מה שמטורף זה שהייתי מעריצה כל כך שרופה של 'חברים' כל השנים. אמרתי: הוא של רייצ'ל, אני לא יכולה, רייצ'ל ואני חברות".

הראל סקעת יצא עם נינט טייב

"אני ונינט אפילו יצאנו לאיזשהו סוג של כזה", חשף הראל סקעת פרט קטנטן מהעבר, אפילו מבלי שנשאל. "אני ונינט היינו ביחד ב'המלך הבא', כאן באולפן הזה, הרבה לפני כוכב נולד, והיה איזה קראש כזה, והייתה לי גומייה שלה על היד. הבאתי אותה אחר כך ללהקה הצבאית שלי. היה שם איזה סוג של קראש". שימו לב שגם בקבוצה הנגדית היה משתתף שיצא עם נינט (רן דנקר, כמובן).