רגע לפני הלקט שישודר הלילה, נזכרנו ביום בו זכו לארח צמד התירסים את אושיית האינטרנט ומלכת הפייסבוק, חן טל, לראיון מלא בגדים וחסר רצינות. אם עד היום הייתם בטוחים שהדמות מאחורי הפילטר בעיקר מצטלמת ופחות מדברת, אין כמו ערב שבת, ומפגש עם טל ויורן כדי לשחרר מחסומים (כאילו שבכלל היו לה כאלה) כדי לדבר על מה שחשוב באמת.

רגע אחרי שגילינו שבמקור, חן טל היא בכלל ילידת פתח תקווה, פנו טל ויורן לשאלה המסקרנת באמת: למרות ההיסטריה סביבה, והדרך המיוחדת שלה לחשוף טפח, אבל להסתיר את הטפחיים המעניינים באמת, וכשהאינטרנט מגיש לכולם עור חשוף ונטול בד לחלוטין, למה דווקא היא זו שיוצרת עניין רב כל כך?, "נכון שאפשר למצוא דברים קשים יותר ברחבי הרשת", אומרת טל, "אבל גם אני עשיתי דברים קשים בעברי ואתם מוזמנים לבדוק את זה", היא יורה ומפנה לאתר אינטרנט מופרך שאותו ניתן לכם לחפש לבד. בכל זאת.  

"קים קרדשיאן היא מודל החיקוי שלי"

היה ובמקרה אתם שייכים לעדר העוקבים הנאמן של טל באינסטוש, ומדי פעם שואלים את עצמכם באיזה פילטר היא בחרה הפעם כדי לאפר את האזור ההוא שבין הצוואר לפופיק, תתפלאו לשמוע שבמקרה הזה יש לה בכלל עזרים חיצוניים: "אני לא משתמשת בפילטרים של האינסטגרם. אני עורכת את התמונות של באפליקציות חיצוניות בכלל". ומה לגבי השראה? במקרה הזה לא צפויה לכם הפתעה: "מבחינתי קים קרדשיאן היא ללא ספק מודל לחיקוי". כן, זה לא שחשבנו שקייט מידלטון הולכת להיות התשובה.

קים קרדשיאן בביקיני לבן אחרי לידה (צילום: Splashnews)
מודל לחיקוי ראויה בהחלט | צילום: Splashnews
את הסוד מאחורי ההצלחה האדירה שלה חייבת טל ללא ספק לשני האיברים שלשמם התכנסנו פה היום, וגם לסדר היום העמוס שלה, כשהיא מגדירה את מה שהיא עושה כעבודה לכל דבר, ולא מתביישת לספר שהיא  מתייעצת לפעמים עם הציצים שלה, וגם הם, בדיוק כמוכם, סובלים לפעמים מימים פחות טובים. 

רגע לפני פרידה החלטנו לשחרר אתכם לשבת מחוייכת, ואתם מוזמנים ללחוץ פליי על הלהיט שלה פה למטה ולהבין שעולם בלי טל, הוא עולם בלי חן, או משהו כזה.


לילה תירס, הלילה (שישי), אחרי "דיבור ישיר"

עוד בתכניות קשת: