עריכת וידאו: נעמה דעוס

מה הייתה המטרה של פרויקט אוקהאם, מי היה יואל ביקום המקביל והאם לקעקוע של אביגיל יש משמעות? אלה רק חלק מרשימה ארוכה של שאלות, שאנחנו בטוחים שצצו לכם במהלך הצפייה בדרמת המתח של קשת 12, ביום שהאדמה רעדה, שמגיעה לסיומה הערב ב-21:15. 

>> לכל התשובות של השחקנים היכנסו עכשיו לסטורי של קשת 12

כמו שאתם בטח מבינים, לא נשאיר אתכם ללא תשובות, ובמיוחד לא לפני פרק סיום העונה ולכן הכנו לכם הפתעה מיוחדת. אחרי שהשחקנים ביקשו מכם להעלות את השאלות שעדיין לא קיבלתם להן מענה, הנה זה קרה, התשובות המיוחלות הגיעו.

נתחיל בליאנה עיון, שהסבירה מה המשמעות מאחורי הקעקוע שעל ידה: "הקעקוע הוא סמל קלטי לקשר בין אימא לבת. אם מסתכלים טוב אפשר לראות שזה כמו צורה של אימא עם תינוקת בבטן". וכמו הקשר שהתפרק בין אביגיל לאימה בסדרה, כך גם הקשר בינינו לאירנה נותק בפתאומיות, לאחר שהכפיל של גבי רצח אותה. 

>> רוצים לקרוא עוד? היכנסו עכשיו לאתר של ביום שהאדמה רעדה

"אירנה יכולה להפליל אותו ברצח ולאמת את הסיפור האמיתי על זה שיש יקומים מקבילים", הבהיר הלוי בנוגע לשאלה מדוע הדמות שלו רצחה את אירנה, "היא העדה היחידה לדבר הזה שהתרחש". רוצים לגלות עוד? היכנסו עכשיו לסטורי של קשת 12 וקבלו תשובות לכל השאלות. טוב כמעט. בכל זאת, צריך להשאיר משהו לפרק סיום העונה, לא?