אנחנו אולי עדיין לא יודעים מה בדיוק קורה בסדרת הדרמה החדשה של קשת 12, ביום שהאדמה רעדה, אבל מה שאנחנו כן יכולים לדעת זה מי משחק בה. כנראה שאת רוב הקאסט אתם כבר מכירים, אז רגע לפני שאתם מתאהבים בדמויות החדשות שלהם, קבלו את הפעם הראשונה שלהם על מסך הטלוויזיה.

נדב נייטס

פעם ראשונה על המסך: את נייטס אנחנו מכירים בעיקר מתפקידו הראשי בסדרת הדרמה בשבילה גיבורים עפים, גם היא מבית היוצר של עמרי גבעון. אבל שנים אחורה, או ליתר דיוק אי שם בשנת 2006, השחקן לוהק בפעם הראשונה לסרטו עטור השבחים של איתן פוקס, הבועה. מאז הוא שיחק בהצגות תיאטרון, זכה בשני פרסי התיאטרון הישראלי ולוהק לסדרות ישראליות רבות. רגע לפני שנכיר את הדמות שלו בדרמה החדשה, חזרנו אחורה דווקא אל הפרסומות בהן נייטס כיכב, ובמיוחד בזו לסטימצקי. למה, אתם שואלים? פשוט כי הרומנטיקן שבו יצא החוצה, וככה בדיוק אנחנו מדמיינים אותו גם במציאות.

>> רוצים לקרוא עוד? היכנסו עכשיו לאתר של ביום שהאדמה רעדה

צחי הלוי

פעם ראשונה על המסך: הרבה לפני שהתגלה בריאליטי השירה The Voice, צחי הלוי היה חבר להקת מיומנה. למעשה, מ-1999 הוא הופיע יחד עם חברי הלהקה בכל העולם ונראה אחרת לגמרי ממה שכולנו מכירים היום (רמז: שימו לב לשיער). מאז זכינו לראות אותו משחק בכמה וכמה סדרות, ביניהן פאודה ומתים לרגע, ולאחרונה גם בסרטם של חנן סביון וגיא עמיר, "מחילה". למעשה, השנה האחרונה של הלוי הייתה מרובת עשייה, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות ולראות את הדמות שהוא עומד לשחק כאן.

שלום מיכאלשווילי

פעם ראשונה על המסך: עוד כשהיה נער, הקים מיכאלשווילי יחד עם חבריו את ההרכב הקומי מה קשור, שמאוחר יותר זכה לפינה קבועה בתכנית הטלוויזיה של אלי יצפאן. לאחר מכן, הפופולריות של השלישייה זינקה בזכות פינות קבועות בתכניות טלוויזיה, מופעי בידור וסינגלים מצליחים. משנת 2007 והלאה, גם קריירת המשחק של מיכאלשווילי קפצה מדרגה והוא הופיע עם דמויות בלתי נשכחות בסדרות כמו הבורר, עספור, מצולמים ואנחנו במפה. אז מה אתם אומרים, יש מצב למשחק של דמות נשית גם פה?

 

מיכל קלמן

פעם ראשונה על המסך: קלמן היא לא רק שחקנית מוערכת אלא גם פסיכותרפיסטית גופנית, מנחת סדנאות ובת זוגו של גבעון, יוצר הסדרה. בשנת 2009 היא שיחקה לראשונה בסרט בשם סרוגייט, לאחריו בבני ערובה והופיעה במחזות תאטרון. מאוחר יותר, החליטה לעשות הסבת מקצוע, והיום היא חוזרת לאהבה הישנה שלה מדי פעם, כמו בתפקיד הזה בבשבילה גיבורים עפים.

דניאל גל

פעם ראשונה על המסך: על אף שהפכה למשותקת בגיל 12 כתוצאה מתסמונת בה לקתה, גל החלה את דרכה בתעשיית הבידור כרקדנית מקצועית בלהקת בת שבע. לכן, לא ממש מפתיע שגם התפקיד הטלוויזיוני הראשון שלה התקשר לתחום המחול בתור יעל, רקדנית מחוננת בסדרה חיים אחרים ששודרה בשנת 2010. מאז זכינו לראות אותה בהפקות תאטרון, בסדרות ישראליות כמו פצועים בראש, תאג"ד וראש גדול ובסרטים כמו חטיפת קו 300, בו שיחקה בתפקיד הראשי.

ליאנה עיון

פעם ראשונה על המסך: אם אתם מתחת לגיל 18 אין סיכוי שאתם לא מכירים את השם שלה, משום שרוב התפקידים של עיון עד היום היו בסדרות ילדים ונוער. את דרכה בתעשייה החלה כמדבבת בסרטי אנימציה כמו פיטר פן, מרד החיות, סיפורי נרניה ונוספים. הפנים שמאחורי הקול נחשפו בשנת 2014, אז גילמה עיון את דמותה של מיטל בסדרה שכונה. עכשיו, אנו עומדים לראות אותה בתפקיד דרמטי ראשון ומסקרן במיוחד, מחזיקים לה אצבעות.

אורטל בן שושן

פעם ראשונה על המסך: במסגרת לימודי משחק בסטודיו של יורם לוינשטיין, שיחקה בן שושן במחזות כמו עד ראייה, הצ'ק בדרך, והנאהבים והנעימים. על המסך ראינו אותה בפעם הראשונה בסדרה השוטר הטוב בכיכובו של יובל סמו, אבל התפקיד הגדול ביותר שלה היה ללא ספק בסדרה פולמון, בו גילמה את בר לצד בן זוגה, תומר קאפון. 

אורי גבריאל

פעם ראשונה על המסך: השחקן הוותיק הופיע בסדרה הילדים משכונת חיים בגיל 19 בלבד, אבל ההצלחה האמיתית שלו הגיעה לאחר ששיחק בסרט הקולנועי מתחת לאף בשנת 1982, תפקיד שגם זיכה אותו בפרס שחקן השנה בפסטיבל הסרטים בחיפה. בשנות התשעים שיחק גבריאל בסדרות הפופולריות פלורנטין והחבר'ה הטובים, ואם תהיתם, זה לא שיתוף הפעולה הראשון שלו עם שלום מיכאלשווילי, שכן השניים שיחקו יחד בסדרה עספור יחד. אנחנו כבר מחכים לאיחוד.

אניה בוקשטיין

פעם ראשונה על המסך: אניה נכנסה לחיינו כבר כשהייתה בת 12, ארבע שנים בלבד לאחר שעלתה ארצה מברית המועצות עם בני משפחתה. זה קרה בשנת 1994, אז גילמה את הדמות הראשית בסרט הקולנוע ארץ חדשה לצד שולי רנד ואתי אנקרי. על משחקה בסרט זה הייתה מועמדת לפרס אופיר מה שהפך אותה למועמדת הצעירה ביותר לפרס זה. בהמשך היא שיחקה בתיאטרון, התפרסמה בעיקר בתפקיד תמרה וייס בסדרה "השיר שלנו" ואפילו הגיעה עד לתפקיד במשחקי הכס. כבוד.