היא רגילה להשמיע את מה שיש לה להגיד כמגישת "המילה האחרונה" בגלי צה"ל ודואגת לעדכן את עמוד הפייסבוק שלה באופן שוטף, גם כשמדובר בנושאים מעוררי מחלוקת. לא פעם היא ספגה ביקורות קשות מכיוונים שונים, אבל עירית לינור מצליחה לשמור על קור רוח: "ככל שאני מתבגרת אני רוצה להיות גורו ולהרעיף מחכמתי על הבריות כדי שתתקדמו יחד איתי. כל אדם בעולם יש אנשים שאוהבים אותו ויש שלא".

"עקרונות לא מדברים אלי"

חוץ מלהוציא את ספרה החדש, "גברת ורבורג", יצא לה לנמק את עמדותיה בנושאים שונים, גם כשהדיעות שלה קצת יוצאות דופן: "אני מתנגדת לפונדקאות של הומואים ושל סטרייטים. חברה שרואה את עצמה הומניסטית ושוחרת זכויות אדם לא יכולה להסכים לזה, ילדים לא קונים ומוכרים ולנשים לא משלמים על דברים כאלה". ואם זה לא מספיק, מסתבר שהיא לא ממש אוהבת כלבים ("יש קשישות פולניות כמוני שלא חובבות את הז'אנר") וגם חול ים מצליח לעצבן אותה די בקלות ("הוא נכנס לנעליים ובין האצבעות של הרגליים, אחר כך זה גם מלכלך את האוטו").

גם בנושאי אקטואליה ופוליטיקה ללינור יש הרבה מה להגיד. למרות שבעבר הייתה שייכת לצדה השמאלי של המפה, אין לה ספק שזו הייתה טעות: "הרעיון השמאלני שנבצע נסיגות חד צדדיות וניישם את תכנית אוסלו - תמכתי בו. אבל מבחינה ביצועית זה לא עבד", היא אומרת, ומבהירה שאין לה שום תכנון לקריירה פוליטית באופק. בכל זאת, מדובר בעבודה קשה מדי עבור מישהי שמתעקשת להקפיד מדי יום על שנת צהריים: "בכל זאת, יש לי ערכים".

"תכנית קיציס", שישי ב-21:30, ערוץ 2